at skifte læge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

546 visninger
6 svar
0 synes godt om
22. april 2012

mpr

Er der nogen af jer der ved om man kan skifte læge og så beholde de henvisninger man har? Eller skal jeg vente til jeg ikke har behov for henvisningerne længere før jeg skifter læge?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2012

Pinkrose

Chel1992 skriver:

Er der nogen af jer der ved om man kan skifte læge og så beholde de henvisninger man har? Eller skal jeg vente til jeg ikke har behov for henvisningerne længere før jeg skifter læge?

Jeg tror ikke du kan beholde henvisningerne. Men kan du ikk bare få den nye læge til at give de samme henvisninger?

Anmeld

22. april 2012

Kay

da jeg flyttede og derfor skiftede læge skete der ik noget med mine hendvisninger

Anmeld

22. april 2012

mpr

Denisep skriver:

Jeg tror ikke du kan beholde henvisningerne. Men kan du ikk bare få den nye læge til at give de samme henvisninger?

Pas det ved jeg ikke det har bare taget mig et halvt år at få lov til at få den her henvisning og er lidt nervøs for at jeg hvis jeg skifter at jeg så ikke kan få den igen før de har lært mig at kende

Anmeld

22. april 2012

mpr

Kay skriver:

da jeg flyttede og derfor skiftede læge skete der ik noget med mine hendvisninger

Okay men det var i sammenhæng med flytning, tror du at det også gælder ved ikke flytning men bare læge skift?

Anmeld

22. april 2012

Kay

Chel1992 skriver:

Okay men det var i sammenhæng med flytning, tror du at det også gælder ved ikke flytning men bare læge skift?

det tror jeg... ellers ville der vel ik være noget problem for den nye læge at genoprette de gamle henvisninger... det står jo i journalen

Anmeld

22. april 2012

Pinkrose

Chel1992 skriver:

Pas det ved jeg ikke det har bare taget mig et halvt år at få lov til at få den her henvisning og er lidt nervøs for at jeg hvis jeg skifter at jeg så ikke kan få den igen før de har lært mig at kende

Det kan jeg godt forstå. Kommer jo os helt an på hvilke type henvisning det er til. Hvis det er noget sådan lidt større som bare ik lige er til at ordne hurtigt igen med ny læge så ville jeg nok vente lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.