Ingen appetit i uge 38+0?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.125 visninger
1 svar
0 synes godt om
22. april 2012

UngMor17

Jeg har haft en voldsom god appetit gennem det meste af min graviditet. Specielt efter uge 20 og så helt frem til uge 35-36 cirka, jeg var simpelthen så sulten hele tiden, at jeg stod op om natten bare for at spise.

Nu er min appetit pludselig forsvundet fuldstændig. Jeg kunne lade være at spise en hel dag, hvis ikke det var fordi jeg er gravid. Jeg spiser KUN fordi det er bedst med noget nærring i kroppen, specielt under en graviditet. Men når jeg kigger på mad, eller bare tænker på det så får jeg kvalme, og føler jeg skal kaste op. Jeg er ALDRIG sulten mere. Hvorfor? Jeg synes det er så ærgeligt, og en smule bekymrende! Hvad siger i? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2012

Nettemor

UngMor17 skriver:

Jeg har haft en voldsom god appetit gennem det meste af min graviditet. Specielt efter uge 20 og så helt frem til uge 35-36 cirka, jeg var simpelthen så sulten hele tiden, at jeg stod op om natten bare for at spise.

Nu er min appetit pludselig forsvundet fuldstændig. Jeg kunne lade være at spise en hel dag, hvis ikke det var fordi jeg er gravid. Jeg spiser KUN fordi det er bedst med noget nærring i kroppen, specielt under en graviditet. Men når jeg kigger på mad, eller bare tænker på det så får jeg kvalme, og føler jeg skal kaste op. Jeg er ALDRIG sulten mere. Hvorfor? Jeg synes det er så ærgeligt, og en smule bekymrende! Hvad siger i? 

Jeg tror nu det er meget normalt. Babyen fylder efterhånden så meget at det ligger pres på alle dine organer. Også på din mavesæk og dine tarme.. Og så har man bare ikke den store lyst til mad.

Dog vil jeg sige at hvis det er noget der bekymre dig meget så ville jeg nævne det for Jm næste gang. Men jeg er næsten 100 % sikker på at hun vil sige det er ganske normalt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.