Ømme bryster for 4. uge i træk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

481 visninger
4 svar
0 synes godt om
22. april 2012

Lullaby

MEGEt ømme bryster. Sover og går i bad med bh fordi de simpelthen er så ømme. Sig mig, er der nogen andre der har oplevet det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2012

Camillos

Lullaby skriver:

MEGEt ømme bryster. Sover og går i bad med bh fordi de simpelthen er så ømme. Sig mig, er der nogen andre der har oplevet det?

det er normalt vil sige jeg allerbedst har kunne lide at slippe dem Løs når jeg skulle sove efter en Laaaang dag med bh fordi de er SÅ ØMME! 

Bare irriterende man vågner om natten  når man vender sig i sengen fordi de gør lidt ondt

Men det vildt de kan være så ømme... er du gravid? 

Anmeld

22. april 2012

Mutti2B

Jeps og det fortsatte til jeg var ca 20 uger henne . Men det er så også den eneste graviditetsgene jeg har haft

Anmeld

22. april 2012

Chevro

Måske skal du have større bh'er Jeg var nødt til at købe nye bher ret hurtigt :-) fordi de voksede sådan! Et nr større i både omkreds og i skål. Og ellers så slip dem løs ;-)

Anmeld

22. april 2012

Clisolka

Lullaby skriver:

Det er helt normalt at have så ømme bryster - puuuuh det kan gøre ondt! Nogenlunde den samme "smerte" når mælken løber til efter fødslen  Jeg kan udemærket godt huske de ømme dutter lige inden jeg fandt ud af, at jeg var gravid. Nix pille til kæresten 

Mine stoppede da jeg var omkring 10-12 uger henne - og kom igen da mælken løb til = AV!!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.