Hvorlænge mærkede i bobler før spark??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

632 visninger
4 svar
0 synes godt om
22. april 2012

Moar2012

Ja i hvor lang tid mærkede i bobler før i kunne mærke spark.. Det er min 2. Graviditet og jeg har kun mærkede bobler og kildren under maveskinnet.. Skal siges min moderkage ligger bagtil..

Er i dag 17+2 og ret utålmodig:-) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2012

Clisolka

Moar2012 skriver:

Ja i hvor lang tid mærkede i bobler før i kunne mærke spark.. Det er min 2. Graviditet og jeg har kun mærkede bobler og kildren under maveskinnet.. Skal siges min moderkage ligger bagtil..

Jeg mærkede først boblerne sent i graviditeten  Isabella begyndte at sparke da jeg var 17+4 henne 

Anmeld

6. juni 2012

MKuhr

Moar2012 skriver:

har du mærket liv uden at være i tvivl nu? jeg venter på at kunne mærke liv uden af være i tvivl nu, kan godt mærke boblerne.

Anmeld

6. juni 2012

Tona

Moar2012 skriver:

Jeg mærkede aldrig de der bobler. Jeg mærkede bare bevægelse/spark fra starten af at jeg kunne mærke noget  Det var i uge 16 (første barn) at jeg var sikker på at have kunnet mærke noget, men da jeg så vidste hvordan det føltes kunne jeg godt se tilbage og huske at jeg faktisk havde mærket det noget før, faktisk omkring uge 12 så vidt jeg husker.

Anmeld

6. juni 2012

Masig

Moar2012 skriver:

Jeg mærkede aldrig bobler. De første små spark kom i uge 16+5 og har mærket dem lige siden... (1. barn)....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.