Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ihh som tiden dog flyver afsted syntes jeg godt nokJeg er ikke nået dertil hvor jeg syntes at tiden går langsomtMen mon ikke den kommer? Især hvis jeg går over termin.Jeg har lavet en opdate under mavefotos uge 39.Men ville også lige vise og dele billeder med jer skønne kvinder herinde Jeg har det stadig super godt, trætheden er der blevet mere af. Skambenet bliver ømmere og ømmere, og plukkeveer er tiltider begyndt at bide. De føltes som knive der lige bliver boret ned fra og op og så lige drejet lidt rundt. Av av siger jeg bare. Men kroppen skal jo forberede sig Vi glæder os sådan til at møde prinsessen. Håber det hele kommer til at få godt. Både fødsel osv. Jeg er både spændt og en lille smule bange. Tror det er uvisheden der skræmmer mig, hvordan kommer det hele til at forløbe, hvor ondt gør det og kan jeg mon holde smerten ud, har lillepigen det godt hele vejen igennem osv. osv. Men mon ikke disse tanker er helt normaleKram
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Super flot bolig, hende prinsessen har! Men det må også være dejligt hun snart skal ud og have noget mere plads..
Guldimaven skriver: Super flot bolig, hende prinsessen har! Men det må også være dejligt hun snart skal ud og have noget mere plads..
TaarkJa det bliver skønt, men hold op jeg tror også det bliver underligt at livet så er uden for min mave Der må da blive ret tomt det første stykke tid
Kruse90 skriver: TaarkJa det bliver skønt, men hold op jeg tror også det bliver underligt at livet så er uden for min mave Der må da blive ret tomt det første stykke tid
Ja, jeg kan slet ikke huske hvordan det er ikke at have en stor bold mave, med massere af liv i.. Jeg har det stadig sådan, at jeg stadig ikke helt har forstået at jeg om ikke så længe er mor.. Altså MIG?! mor.. Det virker helt vildt mærkeligt..
Guldimaven skriver: Ja, jeg kan slet ikke huske hvordan det er ikke at have en stor bold mave, med massere af liv i.. Jeg har det stadig sådan, at jeg stadig ikke helt har forstået at jeg om ikke så længe er mor.. Altså MIG?! mor.. Det virker helt vildt mærkeligt..
hehe ja. Det er vildt underligt.Men hold op hvor bliver det dejligtMin helt store drøm
Kruse90 skriver: hehe ja. Det er vildt underligt.Men hold op hvor bliver det dejligtMin helt store drøm
Ja, det bliver fantastisk.
Joyce1986 skriver: Uh, det er altså ved at være tæt på nu.. og dejligt du stadigvæk har det godt, og jaaah kroppen skal jo gøre sig klar.. Det bliver spændende om hun kommer lidt før, på datoen, eller hun vil være der inde lidt længere.. men 12 dage igen.. DEJLIGT
Uh, det er altså ved at være tæt på nu.. og dejligt du stadigvæk har det godt, og jaaah kroppen skal jo gøre sig klar.. Det bliver spændende om hun kommer lidt før, på datoen, eller hun vil være der inde lidt længere.. men 12 dage igen.. DEJLIGT
ja hehe det er bare alt for vildt altså
Hej Søde
Hvor er du bare fin, sikke en smuk mave
Kan godt forstå du glæder dig og samtidig er lidt nervøs over hele forløbet, sådan har jeg selv gået og haft det (og har det stadigvæk). Men jeg er helt sikker på at jeres lille lækkerbidsken nok skal komme godt til verden
du er så fin..virkelig en smuk mave..glæder mig så meget til at se de første billeder.. tænk der er unger to uger nu ..så vanvittigt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128