Vil lige vise billeder.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.179 visninger
17 svar
0 synes godt om
22. april 2012

Guldimaven

Selvom min bettemand ikke har sit eget værelse endnu, vil jeg da lige vise billeder af hans hjørne..  Har nemlig fået gjort det helt færdigt nu, syntes jeg selv.. Det eneste der måske kunne mangle var en hylde oppe over pulsebordet, da det allerede kniber med pladsen inde i puslekommoden.

Vi var ved jordemor i onsdags hvor han blev skønnet til 2500g og det var lige midt på kurven, så det var jo dejligt.  Han er rigtig aktiv i mavsen, men tager sig også nogle gode lange lure i løbet ad dagen.

Vægten siger nu +7kg og med et mavemål på omkring de 109 cm.

Og så til billederne.. Der er også lige et billede af hans fine vugge!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2012

Kruse90

Guldimaven skriver:

Selvom min bettemand ikke har sit eget værelse endnu, vil jeg da lige vise billeder af hans hjørne..  Har nemlig fået gjort det helt færdigt nu, syntes jeg selv.. Det eneste der måske kunne mangle var en hylde oppe over pulsebordet, da det allerede kniber med pladsen inde i puslekommoden.

Vi var ved jordemor i onsdags hvor han blev skønnet til 2500g og det var lige midt på kurven, så det var jo dejligt.  Han er rigtig aktiv i mavsen, men tager sig også nogle gode lange lure i løbet ad dagen.

Vægten siger nu +7kg og med et mavemål på omkring de 109 cm.

Og så til billederne.. Der er også lige et billede af hans fine vugge!

Hvor er både du og hans hjørne rigtig fint
Dejligt at han er en gennemsnitlig baby
Det bliver spændende når vi alle kan vise vores små guldklumpler frem.

Anmeld

22. april 2012

Guldimaven

Kruse90 skriver:

Hvor er både du og hans hjørne rigtig fint
Dejligt at han er en gennemsnitlig baby
Det bliver spændende når vi alle kan vise vores små guldklumpler frem.

Tusind tak.  Ja, det bliver bare så spændende, og det er jo lige om hjørnet, eller sådan næsten da!

Anmeld

22. april 2012

Kruse90

Guldimaven skriver:

Tusind tak.  Ja, det bliver bare så spændende, og det er jo lige om hjørnet, eller sådan næsten da!

ja det er det i hvertfald her
Jeg er nu i uge 39
Det er så spændende det hele hehe

Anmeld

22. april 2012

Guldimaven

Kruse90 skriver:

ja det er det i hvertfald her
Jeg er nu i uge 39
Det er så spændende det hele hehe

Ja, så kan hun da komme når som helst!  ihh altså, får da helt kriller i maven! Er der tegn på noget?

Anmeld

22. april 2012

Kruse90

Guldimaven skriver:

Ja, så kan hun da komme når som helst!  ihh altså, får da helt kriller i maven! Er der tegn på noget?

hehe ja det kan hun nemlig

Neej ikke rigtig ud over en del plukkeveer der sommetider niver en del.
Det kan nogle gange føltes som en kniv der bliver stukket nede fra og op, og så drejet godt rundt
Det er nok min krop der er ved at blødgøre min livmoderhals

Glæder mig så meget til at se vores lille pige

Er både spændt på fødslen, men også en smule bange, tror det er uvisheden omkring hvordan det kommer til at gå, hvor ondt går det og kommer alt nu til at gå som det skal.

Anmeld

22. april 2012

Guldimaven

Kruse90 skriver:

hehe ja det kan hun nemlig

Neej ikke rigtig ud over en del plukkeveer der sommetider niver en del.
Det kan nogle gange føltes som en kniv der bliver stukket nede fra og op, og så drejet godt rundt
Det er nok min krop der er ved at blødgøre min livmoderhals

Glæder mig så meget til at se vores lille pige

Er både spændt på fødslen, men også en smule bange, tror det er uvisheden omkring hvordan det kommer til at gå, hvor ondt går det og kommer alt nu til at gå som det skal.

Ja, jeg tror også det må være din krop der øver sig på at bringe jeres lille pige til verden..

Kan godt forstå du er lidt nervøs, netop det der med hvordan det kommer til at gå og hvor ondt det egentlig gør.. Hvor god man er til at håndterer det o.s.v.. Om det bare går nemt eller man skal ligge i flere timer, ja der er mange tanker i hovedet..

Og kan godt forstå du glæder dig til at se hende, jeg er også vildt spændt.. Hvem ligner de? Har de mors eller fars øjne, har de meget hår.. ja det er bare nogle af alle de tanker jeg af og til tænker.

Det bliver dejligt at få svar på det, om ikke så længe.

Anmeld

22. april 2012

Kruse90

Guldimaven skriver:

Ja, jeg tror også det må være din krop der øver sig på at bringe jeres lille pige til verden..

Kan godt forstå du er lidt nervøs, netop det der med hvordan det kommer til at gå og hvor ondt det egentlig gør.. Hvor god man er til at håndterer det o.s.v.. Om det bare går nemt eller man skal ligge i flere timer, ja der er mange tanker i hovedet..

Og kan godt forstå du glæder dig til at se hende, jeg er også vildt spændt.. Hvem ligner de? Har de mors eller fars øjne, har de meget hår.. ja det er bare nogle af alle de tanker jeg af og til tænker.

Det bliver dejligt at få svar på det, om ikke så længe.

Ja lige præcis
Vi mødre skal bare have mange tanker

Anmeld

22. april 2012

Guldimaven

Kruse90 skriver:

Ja lige præcis
Vi mødre skal bare have mange tanker

Hehe, ja for sulan.. Og tænk sig, de er ikke engang kommet til verden endnu..  Livet som forældre, er en stor bekymring har jeg hørt! Og det tror jeg på!

Anmeld

22. april 2012

Kruse90

Guldimaven skriver:

Hehe, ja for sulan.. Og tænk sig, de er ikke engang kommet til verden endnu..  Livet som forældre, er en stor bekymring har jeg hørt! Og det tror jeg på!

hehe det tror jeg at du har helt ret i
Og flere og flere bekymringer jo ældre og mere vilde de bliver

Tænk på når min Filucca skal i byen første gang hehe
Godt der er mange år til endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.