Foranliggende moderkage...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

541 visninger
11 svar
0 synes godt om
22. april 2012

Bak

Hej alle I skønne kvinder

Jer, der havde en foranliggende moderkage, hvornår mærkede I liv første gang under første graviditet?

Jeg er 17+6 i dag og er begyndt at blive lidt nysgerrig, men prøver også at være tålmodig, for fik at vide, der godt kan gå noget tid endnu...

God søndag derude

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2012

Tanjadamgaard

anbo skriver:

Jer, der havde en foranliggende moderkage, hvornår mærkede I liv første gang under første graviditet?

Jeg er 17+6 i dag og er begyndt at blive lidt nysgerrig, men prøver også at være tålmodig, for fik at vide, der godt kan gå noget tid endnu...

God søndag derude

Jeg mærkede liv fra omkring uge 20  

Anmeld

22. april 2012

Bak

Tanjadamgaard skriver:

Jeg mærkede liv fra omkring uge 20  

Så meget tålmodighed, tror jeg godt, jeg kan finde frem

Var det så de "berømte" bobler, eller mere spark/puf?

Anmeld

22. april 2012

Tanjadamgaard

Så meget tålmodighed, tror jeg godt, jeg kan finde frem

Var det så de "berømte" bobler, eller mere spark/puf?

Jeg syntes det er spark og puf, men det er lidt en "underlig" fornemmelse syntes jeg. Har ikke mærket noget til de såkaldte bobler og kommer nok heller ikke til det

Anmeld

22. april 2012

Bak

Tanjadamgaard skriver:

Jeg syntes det er spark og puf, har ikke mærket noget til de såkaldte bobler endnu og kommer nok heller ikke til det

Okay, tak for svar Glæder mig til at mærke liv!

Anmeld

22. april 2012

Meliora

anbo skriver:

God søndag derude

min veninde er en uge mindre henne end dig, og hun mærker små puf nu. Men hendes moderkage ligger også bagved, i stedet for foran...

Anmeld

22. april 2012

nielsen80

Ved mig var jeg helt sikker omkring uge 22, og der var det rigtige spark. Mærkede aldrig de berømte bobler.

Det er træls at skulle vente lidt længere, og hold op hvor er det bare dejligt når man begynder at mærke det.

Anmeld

22. april 2012

Bak

nielsen80 skriver:

Ved mig var jeg helt sikker omkring uge 22, og der var det rigtige spark. Mærkede aldrig de berømte bobler.

Det er træls at skulle vente lidt længere, og hold op hvor er det bare dejligt når man begynder at mærke det.

Uha, så må jeg vist grave lidt dybere for at finde lidt mere tålmodighed

Men er forberedt på, at der godt kan gå en måned mere. Er bare glad for, jeg snart skal til MD-scanning, så man kan få bekræftelse igen

Anmeld

22. april 2012

Bak

FruRafn skriver:

min veninde er en uge mindre henne end dig, og hun mærker små puf nu. Men hendes moderkage ligger også bagved, i stedet for foran...

Ja, det er jo lige det... Med en foranliggende moderkage fungerer den som en slags stødpude, så man ikke kan mærke liv helt så tidligt Men glæder mig da!

Anmeld

22. april 2012

Faith

Jeg havde foranliggende moderkage da jeg ventede tvillingerne og den dækkede for Emil. Det betød at jeg stort set ikke mærkede ham igennem hele graviditeten. Var konstant nervøs. Men der kom en sund og rask dreng ud, så havde ik behøvet være så bekymret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.