hvor meget koster det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2012

bobbles

FruRafn skriver:

Det kommer jo HELT an på hvilket bryllup man vil have.. Hvis man f.eks. vil nøjes med en lilly model, stålringe, og selskabslokaler med buffet, så er det jo ikke noget der nødvendigvis ruinerer jer, og kan vel ordnes for en 50.000 kr. Meeeen hvis du er ligesom mig og vil have noget prinsesse agtigt med f.eks. Maggie Sottero kjole, dyre ringe, herregårdsbryllup, WELL, så skal I i hvert fald spare 100.000 op:-)

Altså nu kender jeg jo ikke mærkerne som kjolerne hedder ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2012

Meliora

Altså nu kender jeg jo ikke mærkerne som kjolerne hedder ;-)

Lilly er et dansk mærke med meget simple kjoler til billige penge f.eks. 5000-6000 kr., og designerkjoler som Maggie Sottero og Justin Alexander f.eks. er væsentlig dyrere kjoler, til 10.000-15.000 (eller mere) og til gengæld har de en milliard flere detaljer, og findes i et utal af ekstravagante designs:-)

Se forskellene nedenfor:-) 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. april 2012

bobbles

FruRafn skriver:

Lilly er et dansk mærke med meget simple kjoler til billige penge f.eks. 5000-6000 kr., og designerkjoler som Maggie Sottero og Justin Alexander f.eks. er væsentlig dyrere kjoler, til 10.000-15.000 (eller mere) og til gengæld har de en milliard flere detaljer, og findes i et utal af ekstravagante designs:-)

Se forskellene nedenfor:-) 

Jeg er nok mest til den øverste. Vil bare gerne have et enkelt bryllup med ens nærmeste men stadig med en smuk men enkelt brudekjole. Og havde selv tænkt på de 5000 ca i pris til kjolen

Anmeld

22. april 2012

Meliora

Frøken Christiansen skriver:

Jeg er nok mest til den øverste. Vil bare gerne have et enkelt bryllup med ens nærmeste men stadig med en smuk men enkelt brudekjole. Og havde selv tænkt på de 5000 ca i pris til kjolen

jamen så kan du snildt holde budgettet nede:-) Held og lykke med planlægningen:-)

Anmeld

24. april 2012

piap

Frøken Christiansen skriver:

Ja har et spørgsmål til det. Vi er begyndt at snakke en del om det og vi skal selvfølgelig også spare nogen penge op :-) men hvor meget vil i mene det kommer til at koste? Kjole. Fest lokale/restaurant. Sko. Drikkevarer. Mad til gæsterne. Det bliver nok 3 retter. Plus bryllups kage. Kagen laver min svigermor så kagen kommer ikke til at koste os noget. Er der nogen der vil sige sådan realistisk bud? :-) og det skal siges at et rent gæt ville vi ca blive 40-50 mennesker

VI skal giftes den 19 maj og min kjole har været købt siden 1 oktober hvor der var lager salg oppe ved lilly i vejle min kjole kostede normalt 7500,- men den var sat ned til 1500,- alt i alt kommer vi nok til ca at bruge 80000-90000kr på vores bryllup, ved det kan gøres billigere men vi har valt at vi ikke vil røre en finger til vores bryllup.. det eneste vi selv har lavet er indbydelser, bordkort, kirkehæfter, risposer, pynt til kirke. spørg endelig hvis du vil vide mere

Billedet her under er af min kjole og jeg ELSKER den bare  den måtte dog syes 2 str ind pga mit vægttab

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. april 2012

KM78

Jeg havde en god bryllupsdag med vielse i barndommens kirke med guldringe (købt med stor rabat på bryllupsmesse), buffet bestilt udenfra i forsamlingshuset med to tjenere til at hjælpe, specialsyet kjole i Vietnam, leje af bil i en uge, tøj til manden og sønnen, pynt til festen og brudebuket samt brystbuketter som min kreative gudmor gav, hjemmelavet gæstegaver, bryllupskagen bestilt udenfra og designet efter vores ønske og om aftenen var de nærmeste, vores forældre og søskende med påhæng invitereret til 3 retter på Helnan Marselis Hotel i Århus med overnatningen i brudesuiten (kun for os brudeparret) inkl champagne, jordbær og morgenmad.

Det hele for 51.001 kr! Det synes vi var rigtigt godt gået. Men jeg har også resarchet godt og grundigt, og jeg er ikke bange for at spørge om rabatter alle mulige steder.

Anmeld

5. maj 2012

>>Carina<<

Har hørt at man som hovedregel skal regne med 1000 kr pr gæster. Altså det er for alt. Din kjole og alt er med regnet. Vi har inviteret 38 og sætter 50.000 af :-)

Anmeld

5. maj 2012

>>Carina<<

Har hørt at man som hovedregel skal regne med 1000 kr pr gæster. Altså det er for alt. Din kjole og alt er med regnet. Vi har inviteret 38 og sætter 50.000 af :-)

Anmeld

5. maj 2012

henh01

Vi har regnet og regnet og regnet herhjemme - vi er kommet frem til at det billigste vi kan gøre det er 60000 kr for 40 pers.

Det er så med ringe til 10000 kr, kjole til 6000 kr og tøj til gom og børn for 4000 kr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.