Forandringer på børneværelset

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

913 visninger
10 svar
0 synes godt om
22. april 2012

An&Jo

Johannes nød vidst ret godt af at jeg var en tur til Sebras lagersalg igår, ihvertfald gav det ham et næsten nyt værelse..

Vi stod rimelig godt forrest i køen, så vi var mellem de allerførste der blev lukket ind, så det var jo fantastisk..

Her er resultatet

http://fashionovermum.blogspot.com/
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2012

TeamRocket

nice  jeg eeeelsker sebra  han er en heldig knejt. hihi. sådan som du forkæler ham.

Anmeld

22. april 2012

An&Jo

TeamRocket skriver:

nice  jeg eeeelsker sebra  han er en heldig knejt. hihi. sådan som du forkæler ham.

Jeg elsker at forkæle ham.. Især når man kan få lidt ekstra for få penge, så jeg var helt vild med lagersalget igår, og ja så er jeg også stor fan af Sebra, så jeg sprang til da jeg fik chancen for at give ham lidt lækkert på værelset..

Anmeld

22. april 2012

cecilie1984

super fint.

jeg var også afsted men knap så heldig.

Anmeld

22. april 2012

An&Jo

cecilie1984 skriver:

super fint.

jeg var også afsted men knap så heldig.

Du stod måske som en af de bagerste i køen??
Det var jo vanvittig så lang den blev i den sidste halve time inden de åbnede.. :O

Vi havde været der siden kl 7:50 og siddet i kø, for min veninde der var med, ville ind og have fat i en seng.. og det fik de også..

Anmeld

22. april 2012

cecilie1984

An&Jo skriver:

Du stod måske som en af de bagerste i køen??
Det var jo vanvittig så lang den blev i den sidste halve time inden de åbnede.. :O

Vi havde været der siden kl 7:50 og siddet i kø, for min veninde der var med, ville ind og have fat i en seng.. og det fik de også..

dog ikke aller sidst i køen men LANGT fra forest.

Det var jo vildt så mange der var, man kunne jo slet ikke bevæge sig inde i hallerne

Anmeld

22. april 2012

An&Jo

cecilie1984 skriver:

dog ikke aller sidst i køen men LANGT fra forest.

Det var jo vildt så mange der var, man kunne jo slet ikke bevæge sig inde i hallerne

vi var derinde i 50 minutter sammenlagt, altså på den tid fik vi fundet vores ting OG betalt det hele, og da vi gik begyndte de at lukke mange ind på én gang, så var rigtig glad for at vi stod så langt foran, så vi kunne gå rimelig stille og roligt inde i hallerne..

Anmeld

22. april 2012

cecilie1984

An&Jo skriver:

vi var derinde i 50 minutter sammenlagt, altså på den tid fik vi fundet vores ting OG betalt det hele, og da vi gik begyndte de at lukke mange ind på én gang, så var rigtig glad for at vi stod så langt foran, så vi kunne gå rimelig stille og roligt inde i hallerne..

Vi var der i 4 timer og ja vi stod faktisk i kø i alle 4 timer bare det at skulle betale tig ca 1½ time med optælling og dankort betaling for selvfølgelig gik deres dankort ned

Anmeld

22. april 2012

An&Jo

cecilie1984 skriver:

Vi var der i 4 timer og ja vi stod faktisk i kø i alle 4 timer bare det at skulle betale tig ca 1½ time med optælling og dankort betaling for selvfølgelig gik deres dankort ned

ja det læste jeg godt, men det var vidst landsdækkende at det gik ned..

Men 4 timer er godt nok længe.. vi var der 3 tiemr i alt, og så smuttede vi forbi min mormor og spiste frokost inden vi kørte mod Aalborg igen

Anmeld

22. april 2012

mil-ka

Johannes nød vidst ret godt af at jeg var en tur til Sebras lagersalg igår, ihvertfald gav det ham et næsten nyt værelse..

Vi stod rimelig godt forrest i køen, så vi var mellem de allerførste der blev lukket ind, så det var jo fantastisk..

Her er resultatet

http://fashionovermum.blogspot.com/

flot værelse

jeg købte næsten de samme ting (bogkasser, magnettavler, pude med biler, metalbox og andre ting..) men min søn har desværre ikke eget værelse.. de alle ting skal vente til den dag når vi flyyter ind til et hus..

jeg stod i køen ca. 50 min før jeg kom ind..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.