Gravid for første gang.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2012

Sas1990

tak og os tillykke til dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2012

NinaNymannMadsen

endnu en gang tillykke.
håber du får en masse gode råd her inde, det er nogen kloge hoveder der er her inde hvertfald.

Anmeld

22. april 2012

Sas1990

tak endnu engang du siger i hvert fald det er en god side, så man ikk om jeg os bliver glad for den

Anmeld

22. april 2012

NinaNymannMadsen

Sas1990 skriver:

tak endnu engang du siger i hvert fald det er en god side, så man ikk om jeg os bliver glad for den

det finder du jo ud af når du har været her inde i lidt tid

Anmeld

22. april 2012

Sas1990

jep

Anmeld

22. april 2012

mpr

Sas1990 skriver:

Men i kan da komme med madvare jeg helst skal holde mig fra

Er godt nok ikke gravid og har heller ikke været det men har læst utrolig meget om hvad man må spise og ikke må I hvert fald sådan noget som lever må man ikke spise (leverpostej og paté må man godt i beherskede mængder) og rov fisk da der vist kan være noget kviksølv i dem som kan skade fosteret

Ellers kan jeg ikke lige huske de andre

Anmeld

22. april 2012

Sas1990

Chel1992 skriver:

Er godt nok ikke gravid og har heller ikke været det men har læst utrolig meget om hvad man må spise og ikke må I hvert fald sådan noget som lever må man ikke spise (leverpostej og paté må man godt i beherskede mængder) og rov fisk da der vist kan være noget kviksølv i dem som kan skade fosteret

Ellers kan jeg ikke lige huske de andre

okay tak hva laver du endelig her inde, hvis du ikk er gravid eller har børn

Anmeld

22. april 2012

mpr

Sas1990 skriver:

okay tak hva laver du endelig her inde, hvis du ikk er gravid eller har børn

Er bonusmor og vil gerne være gravid eller have født inden for de næste 2 år så prøver bare at gøre mig så klar som overhovedet muligt

Anmeld

22. april 2012

Sas1990

Chel1992 skriver:

Er bonusmor og vil gerne være gravid eller have født inden for de næste 2 år så prøver bare at gøre mig så klar som overhovedet muligt

arh okay

Anmeld

22. april 2012

frk andreasen

Sas1990 skriver:

Hej.

Jeg er ny herinde og jeg skal være mor til december, er så glad at det ikke kan beskrives.

Jeg er en frisk ung kvinde på 21.år, bor i horsens. Bor sammen med min forlovede, som også er faren til barnet i min mave.

Kom gerne med en masse gode råd.

tillykke og velkommen i dec gruppen. jeg skal selv have en dejlig jule baby det er mit 3 barn. jeg har en pige på 5 jasmin og en dreng på 2 emil begge marts børn

vi bor ihus i  viborg sammen med deres far (dem alles ) og vores to labadore hunde på 2 år og en på 13 uger, så har lige fået en sort labador baby  du velkommen til at skrive hvis du gerne vil vide noget om det at være gravid osv

tanja 6+0

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.