Kvalme og abort risiko??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.305 visninger
8 svar
0 synes godt om
22. april 2012

Flowers

Hej alle

Der er nogen der siger, at hvis man har det rigtigt dårligt, fx med kvalme i staren af graviditeten... så er risikoen for abort minimal... kan det nu passe???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2012

Mutti2B

Altså jeg har ikke haft skyggen af kvalme og hun ligger da trygt inde i min mave endnu

Anmeld

22. april 2012

GønskE

jeg ved ikke om det rigtigt..

Men hvis det fordi du frygter noget, så kan jeg lige fortælle, at jeg havde småkvalme i uge 7-9 om aftenen, ikke andet og har ikke fejlet noget ud over overhovedet - er 29+4 i dag og jeg bærer på en sund og rask dreng der hverken er for stor eller for lille

Så man kan også bare være heldig at slippe tror jeg

Anmeld

22. april 2012

Ciss

Jeg har mistet en gang og har to fine børn - og jeg har ikke haft kvalme i nogen af graviditeterne.

Anmeld

22. april 2012

ekebiv

Flowers skriver:

Hej alle

Der er nogen der siger, at hvis man har det rigtigt dårligt, fx med kvalme i staren af graviditeten... så er risikoen for abort minimal... kan det nu passe???

I mine første to graviditeter havde jeg ikke skyggen af gener men 3. gang havde jeg kvalme og var træt og havde ømme babser og desværre mistede jeg i 12. uge så jeg ville da foretrække ingen gener :-)

Anmeld

22. april 2012

Clisolka

Jeg havde stort set ingen kvalme, og jeg har en datter på 1½ nu 

Anmeld

22. april 2012

chael

Nej, de 2 ting hænger ikke sammen.

Det er forskelligt fra kvinde til kvinde og graviditet til graviditet, hvordan kroppen håndtere hormonerne.

Nogen er mere sensitive over hormoner end andre.

Havde lidt kvalme ved min 1. Graviditet og sindsygt meget kvalme ved de 2 andre.

*C

Anmeld

22. april 2012

Flowers

Kunne heller ikke forstå, hvis der var nogen speciel sammenhæng...

Anmeld

22. april 2012

Muffinmus

Tror jeg nu ikke det har meget at sige, havde da kvalme med den første graviditet og det endte da i en MA....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.