Det der slee-bee, voksi osv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

365 visninger
3 svar
0 synes godt om
14. april 2009

Lullaby

Ja hjælp mig lige. Yazmin har en sovepose med plads til selerne som hun sover i nu men den har desværre den "defekt" at når hun sparker lidt så går den op i lynlåsene så det gør at hun hurtigt får sparket alt af. Så har jeg set reklamer for de der slee bee men kan også se voksi. Hvad er forskellen? Og kan man sparke dem af`?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2009

Tynen

Har absolut ingen erfaring med den, men mange siger at det bare er prisen der er forskellen.

Hvis man først har prøvet det ene, vil man ikke prøve det andet - Aner dog ikke om der er hold i det?!

Anmeld

14. april 2009

linemus

Vi har Slee Bee posen. Den er meget billigere end Voksi. Jeg mener, vi gav 500,- , mens voksien vist koster 1500-2000 kr. eller noget i den retning. Der er nok forskel i kvaliteten, men jeg er fuldt ud tilfreds med sleebee'en. Den dækker vores behov.

Mht. at sparke den af, så tror jeg ikke, det er muligt at ændre pose-formen, hvis du forstår, men jeg har nu haft 2 ud af 3 unger, der har trukket benene op og smidt dem ovenpå posen, men dem har jeg så bare proppet ned igen, når de sover

Anmeld

14. april 2009

Lullaby

men dem har jeg så bare proppet ned igen, når de sover

Ja jeg ville ønske jeg kunne det. Men hvis jeg rører Yazmin når hun sover så vågner hun med det samme. Uanset hvor længe eller hvor lidt hun har sovet Så derfor er jeg nødt til at pakke hende ind og srøge for at hun er pakket ind hele tiden..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.