Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej der ude.
Få godt et år siden født jeg min søn - og endlige lige siden der har ondt vise vi laver nogen besteme stillinger. Vi prøvede dem næsten lige efter og der gjorde det ondt, og det gør det stadig. Men ellers ud over gør det ikke ondt.
Er det normalt ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
jeg tror jeg ville tage en snak med lægen så han/hun evt kan kigge om der er et eller andet for det er da træls det gør ondt hvergang i har sex
B&J skriver: jeg tror jeg ville tage en snak med lægen så han/hun evt kan kigge om der er et eller andet for det er da træls det gør ondt hvergang i har sex
Så det visst ikke normalt. okay, tak.må heller få en tid så.
Anonym skriver: Hej der ude. Få godt et år siden født jeg min søn - og endlige lige siden der har ondt vise vi laver nogen besteme stillinger. Vi prøvede dem næsten lige efter og der gjorde det ondt, og det gør det stadig. Men ellers ud over gør det ikke ondt. Er det normalt ?
morbibi skriver: Det er absolut ikke normalt
Det er absolut ikke normalt
okay. det lidt røv. men så må jeg heller tag til læge med det.tak får du ville svare
TR skriver: Tror os lige jeg vil tag et smut til lægen ! Det andet er da for træls .. Mister du ikk lysten til sex eller hva ?
Tror os lige jeg vil tag et smut til lægen ! Det andet er da for træls .. Mister du ikk lysten til sex eller hva ?
Mister da lysten når der gør ondt . Men har en førest en tid ved lægen om en uge.
Anonym skriver: Mister da lysten når der gør ondt . Men har en førest en tid ved lægen om en uge.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128