Øv 2 dage over nu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

364 visninger
5 svar
0 synes godt om
22. april 2012

Gaia

Venter stadig. Har kun ganske svage mens smerter i korte perioder.  Har haft rigelige toilet besøg, som man jo siger kan være tegn på snarlig fødsel.  Synes dog ik der sker en dyt. Sidst gik jeg 6 dage over, nu er jeg indtil videre gået to dage over..altså for hulan, snyd når man er anden gangs. Gad vide om det ender med igangsættelse??  

Ske nu noget be be ..igår prøvede jeg om havearbejde ville hjælpe..men ak nej..kom nu ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2012

Clisolka

Gaia skriver:

Venter stadig. Har kun ganske svage mens smerter i korte perioder.  Har haft rigelige toilet besøg, som man jo siger kan være tegn på snarlig fødsel.  Synes dog ik der sker en dyt. Sidst gik jeg 6 dage over, nu er jeg indtil videre gået to dage over..altså for hulan, snyd når man er anden gangs. Gad vide om det ender med igangsættelse??  

Ske nu noget be be ..igår prøvede jeg om havearbejde ville hjælpe..men ak nej..kom nu ud

Jeg sender en masse vestøv afsted til dig *puuuuuust* 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. april 2012

MariaJ

Så får du lige en bunke vestøv igen...

Håber der snart sker noget .

Anmeld

22. april 2012

Gaia

Har så været ude og lave køkkenhave idag plus sorteret kasseindhold i skuret. Er godt nok træt nu, så ligger og hviler.. .  Tror vist ik jeg skal lave mere idag. 

Anmeld

22. april 2012

MariaJ

Gaia skriver:

Har så været ude og lave køkkenhave idag plus sorteret kasseindhold i skuret. Er godt nok træt nu, så ligger og hviler.. .  Tror vist ik jeg skal lave mere idag. 

Husk nu at du også skal have lidt energi tilbage til fødslen, hvis nu den alligevel skulle gå i gang

Anmeld

22. april 2012

Gaia

MariaJ skriver:

Husk nu at du også skal have lidt energi tilbage til fødslen, hvis nu den alligevel skulle gå i gang

Endte med at falde i søvn  Men ja du har ret tror jeg vil slappe af indtil fødslen fra nu af. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.