Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja jeg søger tøj til pige i str 62..
Og så søger jeg også en tyk sengerand..
Håber der er nogle som kan hjælpe..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Emily2012<3 skriver: Ja jeg søger tøj til pige i str 62.. Og så søger jeg også en tyk sengerand.. Håber der er nogle som kan hjælpe..
det kan være jeg kan hjælpe hvad for noget tøj søger du?
Emily2012<3 skriver: pigpigettotøjttitilssasalsalgeermmemegmegemegetvveJa jeg søger tøj til pige i str 62.. Og så søger jeg også en tyk sengerand.. Håber der er nogle som kan hjælpe..
pigpigettotøjttitilssasalsalgeermmemegmegemegetvveJa jeg søger tøj til pige i str 62..
kiwilouise skriver: det kan være jeg kan hjælpe hvad for noget tøj søger du?
Det er ligemeget.. Helst H&M tøj..
Men også gerne mærker.. Dog skal det bare være billigt..
Nina1988 skriver: Jeg har billigt pigetøj til salg, du er meget velkommen til at se mine salgs annoncer
Jeg har billigt pigetøj til salg, du er meget velkommen til at se mine salgs annoncer
har lige luret.. Der var lidt, men for lidt til at det kunne betale sig..
Emily2012<3 skriver: har lige luret.. Der var lidt, men for lidt til at det kunne betale sig..
Hejsajeg har også noget i 62 til salg til rimelige priser. Du kan prøve at tjekke mine annoncer.
Nina1988 skriver: Hvad kunne du være interesseret i? Så finder vi en go pris :.)
Hvad kunne du være interesseret i? Så finder vi en go pris :.)
Der var vist kun 2 ting.. Og det kan ikke betale sig at bruge porto på synes jeg ikke..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128