Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Stort tillykke med jeres prinsesse
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ønskebarn74 skriver: TILLYKKE SØDESTE!!!! HVOR ER HUN BARE FIIIIIIIIIIIIIIN!!!!!!!!!!!!!!!!
TILLYKKE SØDESTE!!!!
HVOR ER HUN BARE FIIIIIIIIIIIIIIN!!!!!!!!!!!!!!!!
Maja84 skriver: Tusind takHvordan går det med æggene
Tusind takHvordan går det med æggene
Tak fordi du spørger!!!
Jeg ved det ikke endnu... De ringer imorgen tidlig, enten med gode nyheder om tid til ægoplægning.. El. at der ikke er nogen...
Skal nok lave en update!!!
Maja84 skriver: Efter indlæggelse grundet SF blev det besluttet at lillepigen skulle ud 1 uge før planlagt KS-dato. Mandag d. 16 April kl 13.01 kom vores skønne lille pige til verden, hun vejede 2440 gr og var 49 cm og det var en helt igennem fantastisk oplevelse og vi kom hjem torsdag, og nyder nu min lille familie Daniel tager det så pænt, viser ikke tegn på jalouxi, men synes lillesøster er spændende FB kommer senere
Efter indlæggelse grundet SF blev det besluttet at lillepigen skulle ud 1 uge før planlagt KS-dato. Mandag d. 16 April kl 13.01 kom vores skønne lille pige til verden, hun vejede 2440 gr og var 49 cm og det var en helt igennem fantastisk oplevelse og vi kom hjem torsdag, og nyder nu min lille familie Daniel tager det så pænt, viser ikke tegn på jalouxi, men synes lillesøster er spændende FB kommer senere
Stort tillykke med lillesøster!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128