Av for f****** da hvor gør det ondt!!!!
Når jeg går på toilet, når jeg griner, når jeg nyser, når jeg trækker vejret dybt og når jeg rejser mig og sætter mig eller sidder et sted hvor jeg ikke kan synke ned... Det har plaget mig HELE dagen... Og det gør simpelthen så ondt i hele mit underliv det føles somom jeg får stukket et ton af knive eller skarpe genstande lige op i underlivet nede fra og op... Det bider og gør ondt lige under maven (der hvor underlivet starter) så snart jeg sidder og prøver at slappe af eller ligger i sengen, og ved slet ikke hvad det er.. Har haft blærebetændelse før men det føles bare slet ikke på samme måde der plejer det kun at svig når jeg tisser og at jeg så skal på toilet hele tiden, men skal jeg ikke her der gør det bare ONDT konstant uanset hvad jeg gør...
Kom "bare" til at hoste, men nåede kun et halvt host før jeg automatisk udbrød et skrig fordi det simpelthen gjorde så ondt
Nogen der har en ide om hvad det kan være? Har svært ved bare at gå rundt normalt uden at skulle bøje i kroppen for at undgå så meget smerte som muligt.
Skal jeg vente og se om det er væk i morgen eller burde jeg måske overveje at komme til vagtlægen i aften om ikke alt for længe? Det gør bare så f*****s ondt
Anmeld