For dævlen da hvor gør det ondt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.002 visninger
15 svar
0 synes godt om
21. april 2012

Anonym trådstarter

Av for f****** da hvor gør det ondt!!!!

Når jeg går på toilet, når jeg griner, når jeg nyser, når jeg trækker vejret dybt og når jeg rejser mig og sætter mig eller sidder et sted hvor jeg ikke kan synke ned... Det har plaget mig HELE dagen... Og det gør simpelthen så ondt i hele mit underliv det føles somom jeg får stukket et ton af knive eller skarpe genstande lige op i underlivet nede fra og op... Det bider og gør ondt lige under maven (der hvor underlivet starter) så snart jeg sidder og prøver at slappe af eller ligger i sengen,  og ved slet ikke hvad det er.. Har haft blærebetændelse før men det føles bare slet ikke på samme måde der plejer det kun at svig når jeg tisser og at jeg så skal på toilet hele tiden, men skal jeg ikke her der gør det bare ONDT konstant uanset hvad jeg gør...

Kom "bare" til at hoste, men nåede kun et halvt host før jeg automatisk udbrød et skrig fordi det simpelthen gjorde så ondt Nogen der har en ide om hvad det kan være? Har svært ved bare at gå rundt normalt uden at skulle bøje i kroppen for at undgå så meget smerte som muligt.

Skal jeg vente og se om det er væk i morgen eller burde jeg måske overveje at komme til vagtlægen i aften om ikke alt for længe? Det gør bare så f*****s ondt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2012

tarkoflen

Hvis du ikke kan strække dig ud, og har vanvittigt ondt, ville jeg ringe til vagtlægen... Har du feber? Det kan være en blindtarmsbetændelse, det er jo svært at sige herfra, men jeg kan huske engang jeg havde så voldsomme mens smerter, at mine forældre troede det var blindtarmsbetændelse og der bad lægen mig om at strække mig helt ud med hænderne over hovedet!

Håber ikke det er så slemt men better safe than sorry!

God bedring

Anmeld

21. april 2012

Anonym trådstarter

Hvis du ikke kan strække dig ud, og har vanvittigt ondt, ville jeg ringe til vagtlægen... Har du feber? Det kan være en blindtarmsbetændelse, det er jo svært at sige herfra, men jeg kan huske engang jeg havde så voldsomme mens smerter, at mine forældre troede det var blindtarmsbetændelse og der bad lægen mig om at strække mig helt ud med hænderne over hovedet!

Håber ikke det er så slemt men better safe than sorry!

God bedring

Nej har ikke feber men kan ikke strække mig helt ud så gør det ondt

Tror jeg da ikke har ikke et termometer i huset

Anmeld

21. april 2012

tarkoflen

Anonym skriver:

Nej har ikke feber men kan ikke strække mig helt ud så gør det ondt

Tror jeg da ikke har ikke et termometer i huset

Hvor længe har det stået på? Altså at du har haft ondt og ikke kunne strække dig ud?

Hvis du ikke har et termometer, er det svært at sige, om du har feber, med mindre du har det feberagtigt i kroppen?

Jeg får meget sjældent ret høj feber... Jeg har haft halsbetændelse, en byld i halsen og kyssesyge på en gang og havde kun 38 i feber, så det er jo svært at sige...

Synes du skal få ringet til vagtlægen, de kan vejlede dig noget bedre, end nogen herinde

Anmeld

22. april 2012

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Hvor længe har det stået på? Altså at du har haft ondt og ikke kunne strække dig ud?

Hvis du ikke har et termometer, er det svært at sige, om du har feber, med mindre du har det feberagtigt i kroppen?

Jeg får meget sjældent ret høj feber... Jeg har haft halsbetændelse, en byld i halsen og kyssesyge på en gang og havde kun 38 i feber, så det er jo svært at sige...

Synes du skal få ringet til vagtlægen, de kan vejlede dig noget bedre, end nogen herinde

Det her er først startet her til morgen da jeg vågnede men det med de små bidende fornemmelser i mit underliv har stået på i noget tid kan slet ikke huske hvornår det startede men har ikke tænkt over det fordi det ikke var så slemt at jeg ikke kunne holde det ud der

Men venter lidt til i morgen og ser, min kæreste mener jeg bare er pylret og det sikkert bare er mens smerter, (er på sidste dagen af min pause fra p-piller) husker bare aldrig at have oplevet dem på den måde her, det plejer bare at være 20 minutters tid, i starten inden jeg får min mens, hvor jeg ligger og pylrer og så er det ovre igen, ikke en hel dag hvor jeg stort set ikke har kunne lave noget fordi det gjorde ondt bare jeg lavede en bevægelse jeg ikke lige tænkte over fx det at hoste/nyse eller så simpelt en ting som at gå på toilet har været et helvede i dag, føles som blev der stukket en masse nåle op inde fra og ud på en gang :s

Krydser fingre for det er ovre i morgen... Ellers må jeg jo gribe mobilen og ringe selvom jeg ikke er vild med det :s

Anmeld

22. april 2012

l.kjoeller

Kan du være gravid? tænker evt graviditet uden for livmoderen og det skal altså tjekkes da det er farligt. god bedring

Anmeld

22. april 2012

tarkoflen

Jeg håber du har fået det bedre, og er frisk i dag

Anmeld

22. april 2012

come2

Anonym skriver:

Av for f****** da hvor gør det ondt!!!!

Når jeg går på toilet, når jeg griner, når jeg nyser, når jeg trækker vejret dybt og når jeg rejser mig og sætter mig eller sidder et sted hvor jeg ikke kan synke ned... Det har plaget mig HELE dagen... Og det gør simpelthen så ondt i hele mit underliv det føles somom jeg får stukket et ton af knive eller skarpe genstande lige op i underlivet nede fra og op... Det bider og gør ondt lige under maven (der hvor underlivet starter) så snart jeg sidder og prøver at slappe af eller ligger i sengen,  og ved slet ikke hvad det er.. Har haft blærebetændelse før men det føles bare slet ikke på samme måde der plejer det kun at svig når jeg tisser og at jeg så skal på toilet hele tiden, men skal jeg ikke her der gør det bare ONDT konstant uanset hvad jeg gør...

Kom "bare" til at hoste, men nåede kun et halvt host før jeg automatisk udbrød et skrig fordi det simpelthen gjorde så ondt Nogen der har en ide om hvad det kan være? Har svært ved bare at gå rundt normalt uden at skulle bøje i kroppen for at undgå så meget smerte som muligt.

Skal jeg vente og se om det er væk i morgen eller burde jeg måske overveje at komme til vagtlægen i aften om ikke alt for længe? Det gør bare så f*****s ondt

Sådan havde jeg det da jeg havde en vand cyste på æggestokken

Anmeld

22. april 2012

Anonym trådstarter

Kan du være gravid? tænker evt graviditet uden for livmoderen og det skal altså tjekkes da det er farligt. god bedring

Tror/håber jeg da ikke, jeg har været på p-piller så har jeg meget svært ved at tro

Anmeld

22. april 2012

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Jeg håber du har fået det bedre, og er frisk i dag

Det var bedre da jeg bare lå i sengen, der er ikke så meget, men det er stadig et helvede at gå på toilet, og har også holdt mig så meget i ro som muligt så har ikke rigtig følt så meget endnu.. Ved dog ikke om jeg måske har vænnet mig lidt til det så det måske ikke føles så slemt længere? :s

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.