Hvad tror i? :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2012

Ditte-3

kommer svaret?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2012

Anonym trådstarter

De fleste har sagt dreng 

MEN det bliver en lille pige, og den er ret sikker, da 3 forskellige jordemødre til 3 forskellige scanninger har sagt at det er en lille pige  Tak for jeres stemmer. Det var hyggeligt at se hvad folk tror. 

Anmeld

23. april 2012

l.kjoeller

Anonym skriver:

De fleste har sagt dreng 

MEN det bliver en lille pige, og den er ret sikker, da 3 forskellige jordemødre til 3 forskellige scanninger har sagt at det er en lille pige  Tak for jeres stemmer. Det var hyggeligt at se hvad folk tror. 

BINGO !!! stemte pige da din mave ligesom min sidder lige på midten, og du ikke har fået så meget på bagen . alle har gættet dreng ved mig da man normalt sir en pige sætter sig på bagen - men jeg venter også en pige og det er bestemt ved cromosomundersøgelse

Anmeld

23. april 2012

FrkT

Jeg tror det er en lille pige.... godt nok er maven meget spids, som man jo egentlig siger passer til en drengemave. Men min intuition sagde med det samme at det var en pige, så derfor gætter jeg på det....

Hvornår mon svaret kommer? 

Anmeld

23. april 2012

Anonym trådstarter

FrkT skriver:

Jeg tror det er en lille pige.... godt nok er maven meget spids, som man jo egentlig siger passer til en drengemave. Men min intuition sagde med det samme at det var en pige, så derfor gætter jeg på det....

Hvornår mon svaret kommer? 

Svaret er kommet  Det er en pige 

Anmeld

24. april 2012

JH12

Anonym skriver:

De fleste har sagt dreng 

ENDELIG gættede jeg rigtig

Men synes din mave sidder ligesom min, dejlig stor og rund lige midt på maven

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.