Ingen mens, negativ test???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

368 visninger
5 svar
0 synes godt om
21. april 2012

Anonym trådstarter

Er 8 dage over mens dag - 9 negative hvoraf de 3 har haft en MEGET MEGET MEGET svag streg i testfeltet..

Har 2 børn i forvejen hvor jeg har kunne teste meget positiv dagene op til forventet mens.

Jeg har ondt i underlivet, føler mig oppustet osv.

Hvad tænker I?
Skal lige siges at vi ikke har planlagt denne graviditet og at den vil komme meget bag på os hvis den viser sig at være i hus.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2012

lio

Idet der er nogle svage streger, så ville jeg tage det som "evt. gravid" og ringe til læge asap og få det afklaret. Tvivlen må da stresse sådan.

krydser for det bedste

Anmeld

22. april 2012

Anonym trådstarter

Laijona Äiti skriver:

Idet der er nogle svage streger, så ville jeg tage det som "evt. gravid" og ringe til læge asap og få det afklaret. Tvivlen må da stresse sådan.

krydser for det bedste

Jeg kan jo desværre først ringe i morgen Ventetiden har været lang. MEGET laaaaaaaaang.

Anmeld

22. april 2012

lio

Anonym skriver:

Jeg kan jo desværre først ringe i morgen Ventetiden har været lang. MEGET laaaaaaaaang.

Ja, weekender er desværre lidt dumt anlagt hvad angår akut kontakt til lægen, men håber du får afklaring imorgen.

Anmeld

22. april 2012

Anonym trådstarter

Laijona Äiti skriver:

Ja, weekender er desværre lidt dumt anlagt hvad angår akut kontakt til lægen, men håber du får afklaring imorgen.

Tak. Jeg er jo gået 9 dage over tid, så har jo vidst det i dagene op til weekenden, jeg ville bare lige give min mens en reel chance for at dukke på inden jeg satte ild og vand i bevægelse

Anmeld

23. april 2012

lio

Anonym skriver:

Tak. Jeg er jo gået 9 dage over tid, så har jo vidst det i dagene op til weekenden, jeg ville bare lige give min mens en reel chance for at dukke på inden jeg satte ild og vand i bevægelse

De 3 svage streger ville klart bekymre mig, hvis det var mig. Jeg ville have kontakte læge efter bare en svag streg.

Men jeg  for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.