Jeg testede positiv d. 4/4, og jeg havde ingen idé om, hvor langt jeg kunne være henne, så jeg fik selvfølgelig en tid hos lægen, i håb om, at hun kunne give mig et lille hint, men i og med, at jeg ikke ved hvornår jeg sidst havde min mens, så kunne hun ingenting gøre, ud over at sende en henvisning til sygehuset om en terminsscanning.
Jeg har fået en tid til scanning d. 8/5, men altså, hvor synes jeg bare, at der er lang tid til! 
Jeg synes selv, at jeg er begyndt at se gravid ud, og så er det altså svært at skulle holde hemmeligt både for venner, familie, skolekammerater og arbejdskollegaer. Jeg er begyndt kun at gå med store trøjer, så man ikke kan se min mave. Øv bøv..
Vi har bestemt os for, at vi ikke vil fortælle det til nogen (ud over den nærmeste familie), da vi før har mistet, så vi vil til en scanning før det bliver offentligt gjort.. meen jeg tror desværre snart, at vi bliver gennemskuet. Hele ugen har jeg haft en træls kvalme oppe i skolen, og været rigtig tæt på at brække mig. Jeg bliver irriteret over de MINDSTE ting, og jeg kan ikke klare en stærk luft! Puha
.. Der er allerede mange der har spurgt om, jeg var sikker på, at jeg ikke var gravid, fordi jeg var sådan 
Jeg ved ikke hvad jeg vil med dette indlæg, ud over at brokke mig lidt
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld