Vælling og badekar bortgives

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
883 visninger
5 svar
0 synes godt om
21. april 2012

Frøken J.

Har et babybadekar fra Ikea, som jeg bortgiver gratis her i Århus Nord. Jeg sender ikke, og jeg leverer ikke. Hent det selv, hvis du vil have det! Det fejler intet, vi har bare købt et Flexibath i stedet, da vores baderum er meget småt og det er mere praktisk

Har også en pakke majsvælling fra Semper jeg giver bort Vi får det ikke brugt. Den er åbnet og der er taget af den én gang, så den er næsten fuld. Hvis nu man kunne bruge den og også skulle hente karret. Bryder mig ikke om at smide en fuld pakke ud

Ps. Gider ikke tage billeder af det - I kan selv kigge inde på Ikeas hjemmeside hvordan det ser ud  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2012

Janni.

Jeg kan ikke bruge det, men frisk annonce  Jeg måtte trække lidt på smilebåndet..  

Håber du kommer af med det. 

Anmeld

21. april 2012

Frøken J.

Janni. skriver:

Jeg kan ikke bruge det, men frisk annonce  Jeg måtte trække lidt på smilebåndet..  

Håber du kommer af med det. 

HIhi Tænkte det måske var underligt at bortgive en pakke vælling der er åbnet, men hader bare madspild, og synes det er et mega spild at smide en pakke ud, der er taget af én gang Kan hilse og sige, vi er ultrahygiejniske herhjemme 

Anmeld

21. april 2012

Janni.

Frøken J. skriver:

HIhi Tænkte det måske var underligt at bortgive en pakke vælling der er åbnet, men hader bare madspild, og synes det er et mega spild at smide en pakke ud, der er taget af én gang Kan hilse og sige, vi er ultrahygiejniske herhjemme 

Jeg forstår dig så godt. Jeg har faktisk lige sat 1 ½ pakke nan pro 3 på som bortgives, også fordi jeg hader at smide ud. 

Og knægten nægtede flasken fra den ene dag til den anden. 

Anmeld

21. april 2012

Frøken J.

Janni. skriver:

Jeg forstår dig så godt. Jeg har faktisk lige sat 1 ½ pakke nan pro 3 på som bortgives, også fordi jeg hader at smide ud. 

Og knægten nægtede flasken fra den ene dag til den anden. 

Underlige knægt hehe. Nej, men jeg synes også at hvis der nu er nogen der kan bruge det, hvorfor så ikke  

Anmeld

21. april 2012

Janni.

Frøken J. skriver:

Underlige knægt hehe. Nej, men jeg synes også at hvis der nu er nogen der kan bruge det, hvorfor så ikke  

Nemlig. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.