Skal man så gå til læge??. (ikke for sarte sjæle)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

984 visninger
5 svar
0 synes godt om
21. april 2012

Anonym trådstarter

Hej ladys  

Jeg har et lille problem med mavsen.  

Lidt for historie..

Jeg har været svimmel og har haft kvalme i lidt over 2 uger, i går fik jeg så, så ondt i maven at jeg måtte gå hjem fra arbejde.. Dag da havde jeg også rigtig rigtig ondt i maven. Og så tænkte jeg at jeg hellere måtte sætte mig ud på toilet det gjorde jeg så! Skulle slå en lille prut tænkte jeg og slog så den vildeste prut heldigtjeg sad på potten for i det jeg pruttede var det som om toilettet sprang i luften og fik da tømt ryggen.  Nu har jeg så været på wc mindst 10 gange indtil videre med diarre, men det der undre mig er farven ikk fordi jeg hvebaggang jeg har været på wc at jeg så tjekker farven men i dag har den været samme farve som ærtesuppe.  Og det virker lidt skræmmende syntes jeg. Hvad syntes i?????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2012

come2

Anonym skriver:

Hej ladys  

Lidt for historie..

Jeg har været svimmel og har haft kvalme i lidt over 2 uger, i går fik jeg så, så ondt i maven at jeg måtte gå hjem fra arbejde.. Dag da havde jeg også rigtig rigtig ondt i maven. Og så tænkte jeg at jeg hellere måtte sætte mig ud på toilet det gjorde jeg så! Skulle slå en lille prut tænkte jeg og slog så den vildeste prut heldigtjeg sad på potten for i det jeg pruttede var det som om toilettet sprang i luften og fik da tømt ryggen.  Nu har jeg så været på wc mindst 10 gange indtil videre med diarre, men det der undre mig er farven ikk fordi jeg hvebaggang jeg har været på wc at jeg så tjekker farven men i dag har den været samme farve som ærtesuppe.  Og det virker lidt skræmmende syntes jeg. Hvad syntes i?????

Har du haft hård mave før det blev sådan her?

Jeg døjer selv rigtig meget med min mave. Faktisk flere gange om ugen

Spis noget ristet brød, det plejer at hjælpe på maven .

Anmeld

21. april 2012

Clisolka

Anonym skriver:

Hej ladys  

Lidt for historie..

Har du evt. spist noget du ikke har kunnet tåle? 

Selv døjer jeg også med en masse maveproblemer, som jeg ikke har fået gjort noget ved endnu, men ved dog at jeg skal holde mig fra mælk 

Anmeld

21. april 2012

marius' mor

Anonym skriver:

Hej ladys  

Lidt for historie..

hmm, umiddelbart tænker jeg at du har fået en bakterie.. mener at kunne huske at vi havde en patient med en sådan "mave-historie" og han havde en rigtig træls, sej-livet og ret smidtsom tarmbakterie..

jeg ville gå til lægen og få noget kraftigt medicin..

Anmeld

21. april 2012

Anonym trådstarter

marius' mor skriver:

hmm, umiddelbart tænker jeg at du har fået en bakterie.. mener at kunne huske at vi havde en patient med en sådan "mave-historie" og han havde en rigtig træls, sej-livet og ret smidtsom tarmbakterie..

jeg ville gå til lægen og få noget kraftigt medicin..

Det lyder ikke så godt. Må da nok hellere få ringet til dikteren så. Mange tak...

Anmeld

21. april 2012

marius' mor

Om ikke andet, så kan du gå derfra og have en lidt større klarhed over hvad det lige er der sker..

tænker lige umiddelbart også, at hvis det er en bakterie, så er det nok en dårlig ide og tage eks alm håndkøbsmedicin  mod diare.. kroppen laver jo diare fordi den vil af med bakterien, og det kan du risikere at hindre eller øge "diare-tiden" fordi kroppen ikke kan slippe af med bakterien..

bare et par tanker..

og rigtig gd bedring..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.