Hør lige piger!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

417 visninger
2 svar
0 synes godt om
21. april 2012

frk-stoltze

Er der andre som har prøvet dette; jeg var ved 2. lægebesøg og alt så fint ud, dog havde jeg fået urinvejsinfektion og skulle behandles. Senere på dagen får jeg rigtig ondt i underlivet og plukveer og kan næsten ikk gå. Jeg sygemelder mig så for arbejdet ( døgnvagt) men vælger så at tage ud og købe barnevogn og tage til fødselsdag dagen efter. Har været i gang siden kl 10 i formiddags og er hjemme nu kl 18 og får bare sygt ondt i underlivet og det trækker op i siden og lidt ind over maven. Mærker fint lov, men slap nu af jeg bliver lidt bekymret, skal på arbejde igen imorgen, men tænker lidt om jeg måske skal slappe mere af og så håbe det går i sig selv eller lige ringe en enkelt gang til FG for at høre om det er normalt.

Er der andre som har haft smerter på den måde ved UVI???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2012

Chevro

Det er altså ikke almindelig UVI der er grund til det der! Det kan godt være du har det smukke, men det kan sku ikke passe at det bare er baggrunden for at du pludselig skal døje sådan!
Vil tro der er noget andet, eller at du måske både døjer med bækkenløsning OG mange plukveer.
Hvis du døjer sådan nu her, må du lige ringe til FG eller vagtlægen. Og jeg synes bestemt ikke du skal tage på arbejde foreløbigt!!

<3

Anmeld

21. april 2012

frk-stoltze

Chevro skriver:

Det er altså ikke almindelig UVI der er grund til det der! Det kan godt være du har det smukke, men det kan sku ikke passe at det bare er baggrunden for at du pludselig skal døje sådan!
Vil tro der er noget andet, eller at du måske både døjer med bækkenløsning OG mange plukveer.
Hvis du døjer sådan nu her, må du lige ringe til FG eller vagtlægen. Og jeg synes bestemt ikke du skal tage på arbejde foreløbigt!!

<3

Nej det er lidt underligt, men synes også det eer begyndt at stramme lidt i siderne/lænden når jeg sidder, så om det er en blanding af det hele ved jeg ikk. Tager på job imorgen og hvis det begynder der, tager jeg hjem eller sætter mig ned og så må børnene komme til mig. Så ringer jeg til min læge mandag og siger den er sku helt gal. Men havde det bare så godt da jeg var oppe ved hende, så underligt der kommer lige efter jeg vat gÅet derfra 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.