Kun 3 uger til min "baby" kommer hjem. :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.297 visninger
10 svar
0 synes godt om
21. april 2012

SHERO

Måtte altså lige flashe min dejlige lille hundehvalp jeg får hjem om 3 uger, han er simpelthen det sødeste jeg nogensinde har set  (foruden min søn selvfølgelig hehe)

Aaarmen altså jeg svæver helt efter at ha besøgt ham, blir SÅ skønt at hente ham hjem, og så have 3 måneders sommerferie sammen med ham og trolden og bare rende rundt og hygge...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2012

pussekat

Tullen85 skriver:

Måtte altså lige flashe min dejlige lille hundehvalp jeg får hjem om 3 uger, han er simpelthen det sødeste jeg nogensinde har set  (foruden min søn selvfølgelig hehe)

Aaarmen altså jeg svæver helt efter at ha besøgt ham, blir SÅ skønt at hente ham hjem, og så have 3 måneders sommerferie sammen med ham og trolden og bare rende rundt og hygge...

når hvor er han sød

Anmeld

21. april 2012

emsaroto

ÅRH hvor er han lækker!

Anmeld

21. april 2012

Bare mig..

Det er en fantastisk hund! Husker tydeligt da vi hentede vores - som vi desværre ikke har mere. Når jeg skal have hund igen skal det også være sådan en igen. De er overskønne!! ❤

Anmeld

21. april 2012

Mira0911

Årh han er lækker... 

Anmeld

22. april 2012

SHERO

MGN~NGM<3 skriver:

Det er en fantastisk hund! Husker tydeligt da vi hentede vores - som vi desværre ikke har mere. Når jeg skal have hund igen skal det også være sådan en igen. De er overskønne!! ❤

Min mor har også en fransk og hun er helt fantastisk med min søn, så det måtte blive sådan en på trods af snorken og prutterne :-D

Anmeld

22. april 2012

Princesspigen

Tullen85 skriver:

meget nuttet..  

ligner en fransk bulldog ? ?

Anmeld

22. april 2012

twinboys

nuuuuurrrhhh

Anmeld

22. april 2012

SHERO

Princesspigen skriver:

meget nuttet..  

ligner en fransk bulldog ? ?

jah han er Jep det er en fransk bulldog..

Anmeld

22. april 2012

Princesspigen

Tullen85 skriver:

jah han er Jep det er en fransk bulldog..

har selv en fransk, godt nok hos min far, de er altså bare noget for sig selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.