Hej søde tøser! Jeg har haft op og nedture i de her dage, fordi jeg har haft en del kvalme, jeg havde lige fået appetiten igen i uge 12 men mistede den ret hurtigt! Jeg har kun haft lyst til usunde ting, så som mars is, kajol lakrids, Hvidt og grov brød med smør og scoones, jeg har spist til frokost det meste pasta med masser af salat og ellers kebab i pitabrød ellers har jeg ikke spist noget. Jeg spiser engang imellem grønne ærter, banan, æbler, vindruer .. Har lyst til vandmelon men det værste er at her på det sidste har vi været så uheldig at når vi har åbnet den, så den enden rådden eller slasket :-p
Jeg har ikke haft lyst til almindelig vand så meget men drak det kun når jeg sku have pillerne ned eller jeg var overdrevet tørstig! Ellers har jeg drukket appelsin og æble juice og engang imellem sodavand:-(
Jeg føler mig så dårlig som mor lige nu! Vil så gerne have noget ordentligt ned men jeg får kvalme bare ved tanken om varm mad!
Jeg har kastet op et par gange, og har en del udflyd!
Min mave er ikke vokset spor og jeg er begyndt at blive alvorligt bekymret:-( plz hjælp mig!
Jeg har det så skidt!!
Anmeld