nupo junglen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

493 visninger
3 svar
0 synes godt om
21. april 2012

Anonym trådstarter

nårh har overvejet at starte på nupo.

grunden er selvfølgelig overflødelige kg der gerne må komme af.

men især at jeg har svært/glemmer at spise de fermøse 6 gange i døgnet.

overvejer så nu at tage et par breve om dagen så jeg da få noget og det ikke kun ender ud i 2 måltider om dagen max tre. så må det andet da give kroppen lidt mere at arbejde med.

nogle der vil dele deres erfaringer med dettte???

plus gode råd om indkøb af produktet. priser og ligende. får en ny i dette er det lidt af en jungle.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2012

B&J

som du selv skriver er det en super ide når du glemmer at spise du over vejer at drikke nupo som mad istedet og ja så ville dine kg begynde at forsivinde fordi du får den protien du skal have

men hvis det er så prøv og se om du ikke kan spise middagsmad og aftensmad og et måltid mere og reste nupo hvis det er

jeg ville nok købe lidt til at starte med til du har smagt det eller prøve at se om du kan købe et enkelt brev af nogle fordi nogle kan lig det andre hader det jeg tog det selv om jeg ikke kunne lig det men kg skulle væk

Anmeld

21. april 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

som du selv skriver er det en super ide når du glemmer at spise du over vejer at drikke nupo som mad istedet og ja så ville dine kg begynde at forsivinde fordi du får den protien du skal have

men hvis det er så prøv og se om du ikke kan spise middagsmad og aftensmad og et måltid mere og reste nupo hvis det er

jeg ville nok købe lidt til at starte med til du har smagt det eller prøve at se om du kan købe et enkelt brev af nogle fordi nogle kan lig det andre hader det jeg tog det selv om jeg ikke kunne lig det men kg skulle væk

tusinde tak for dit svar. og ja det er rigtig det er ikke for at komme rekort af med kg da jeg faktisk ellers er rimeligt modstander af det pulver. men når alternativet er intet må det da gøre lidt.

men hvad er finten så til at gøre det billigst. hvor skal man købe. ? pris og mængde. set i forhold.

Anmeld

21. april 2012

B&J

Anonym skriver:

tusinde tak for dit svar. og ja det er rigtig det er ikke for at komme rekort af med kg da jeg faktisk ellers er rimeligt modstander af det pulver. men når alternativet er intet må det da gøre lidt.

men hvad er finten så til at gøre det billigst. hvor skal man købe. ? pris og mængde. set i forhold.

Lige meget hvordan er Nupo dyrt syntes jeg for hvis man spiser 3 pr dag og de små pakker indeholder 12 stk tror jeg det er og det er ikke pilligt det produkt det ville være mere billigt hvis du stillede det ur og ja det er træls også spiste 1 kækbrød eller et franskbrød med max 2%fed og min 7% fiber og det samme med rugbrød

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.