kan jeg vaere laengere henne ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

475 visninger
4 svar
0 synes godt om
21. april 2012

Gravid2012

min mave var allerede stor fra 1 maaned...

jeg kunne allerede maerke den kilderen/bobler/rumlen fra uge 11....

syntes alt sammen gaar lidt hurtigere for mig, eller kan jeg vaere laengere henne end vi tror ?

eller tager laegen ikke fejl af saadan noget ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2012

Frøken J.

1234567890 skriver:

min mave var allerede stor fra 1 maaned...

jeg kunne allerede maerke den kilderen/bobler/rumlen fra uge 11....

syntes alt sammen gaar lidt hurtigere for mig, eller kan jeg vaere laengere henne end vi tror ?

eller tager laegen ikke fejl af saadan noget ?

Hvis du har været til NF tror jeg godt du kan stole på din termin - Nogen oplever bare de ting tidligere end andre. Jeg oplevede nogenlunde det samme, og min termin passede vist meget godt, gik da 8 dage over tid Men jeg tror hvis du har fået fastlagt termin ud fra scanninger kan du være ret sikker, tror i hvert fald ikke der kan være flere uger til forskel  

Anmeld

21. april 2012

AnnaK89

At du har været stor fra 1 måned, betyder bare at du har haft meget lyst i maven. Det siges at alt fra før uge 12 er luft og det samme med de bobler/kilden du har mærket - der er stor sandsynlighed for at det er dine tarme der flyttes rundt på, især når du er førstegangsgravid.

Ikke for at tage glæden fra dig, men det er bare fakta
Hvis du har været til NF, så kan du godt regne med din termin.

Anmeld

22. april 2012

Gravid2012

AnnaKJ skriver:

At du har været stor fra 1 måned, betyder bare at du har haft meget lyst i maven. Det siges at alt fra før uge 12 er luft og det samme med de bobler/kilden du har mærket - der er stor sandsynlighed for at det er dine tarme der flyttes rundt på, især når du er førstegangsgravid.

Ikke for at tage glæden fra dig, men det er bare fakta
Hvis du har været til NF, så kan du godt regne med din termin.

nej du tog ikke glaeden fra mig... du gjorder mig faktisk roligere, for naar jeg ikke maerker de bobler, bare en dag, gaar jeg helt amok, tror ikke laengere babyen er derinde. Saa hvis det tarmene der flyttes rundt, er jeg mere rolig...

Anmeld

22. april 2012

Gravid2012

Frøken J. skriver:

Hvis du har været til NF tror jeg godt du kan stole på din termin - Nogen oplever bare de ting tidligere end andre. Jeg oplevede nogenlunde det samme, og min termin passede vist meget godt, gik da 8 dage over tid Men jeg tror hvis du har fået fastlagt termin ud fra scanninger kan du være ret sikker, tror i hvert fald ikke der kan være flere uger til forskel  

okay, tak for dit svar og ha en super dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.