se min alien ... :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

902 visninger
11 svar
0 synes godt om
21. april 2012

Gravid2012

Ligner min baby ikke lidt en alien ...?

Er nu 12+3 henne... og paa fredag faar jeg at vide om det er en pige eller dreng! jeg tror det er en dreng... lad os se om jeg har ret....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2012

L&V

1234567890 skriver:

Ligner min baby ikke lidt en alien ...?

Er nu 12+3 henne... og paa fredag faar jeg at vide om det er en pige eller dreng! jeg tror det er en dreng... lad os se om jeg har ret....

En smuk alien du gemmer på

Anmeld

21. april 2012

Gravid2012

Månsson skriver:

En smuk alien du gemmer på

jaa... ret stolt af min alien...

Anmeld

21. april 2012

tarkoflen

Hi hi jo lidt, men er sikker på at det er en lille lækker baby der gemmer sig derinde

Det er da vildt tidligt at få kønnet at vide, er det ikke?

Anmeld

21. april 2012

L&V

1234567890 skriver:

jaa... ret stolt af min alien...

Kan jeg godt forstå.. Syntes min datter lignede pinochio på det første billede he he

Anmeld

21. april 2012

Gravid2012

Månsson skriver:

Kan jeg godt forstå.. Syntes min datter lignede pinochio på det første billede he he

haha.... det gjorder hun dog ikke i virkeligheden... saa jeg skal nok hellere ikke regne med at foede en alien  haha...

Det er sjovt saa sjove de scanninger kan se ud..

Anmeld

21. april 2012

Gravid2012

tarkoflen skriver:

Hi hi jo lidt, men er sikker på at det er en lille lækker baby der gemmer sig derinde

Det er da vildt tidligt at få kønnet at vide, er det ikke?

jeg bor i Graekenland, og der kan man godt saa tidlig.. (det er 95 % sikker) glaeder mig super !

Anmeld

21. april 2012

L&V

1234567890 skriver:

haha.... det gjorder hun dog ikke i virkeligheden... saa jeg skal nok hellere ikke regne med at foede en alien  haha...

Det er sjovt saa sjove de scanninger kan se ud..

Nej heldigvis da he he Den lange næse er blevet til en lille tyk næse nu Ej bare rolig der ska nok komme noget smukt ud De er bare ik ret kønne eller symetriske. Kæmpe hovede og mave og alt andet er bare lille bitte

Anmeld

21. april 2012

tarkoflen

1234567890 skriver:

jeg bor i Graekenland, og der kan man godt saa tidlig.. (det er 95 % sikker) glaeder mig super !

Så spændende hvad det er for en lille alien der gemmer sig derinde

Anmeld

21. april 2012

Nattøs

Jeg samlignet min med den abe bamse man kunne købe i min barndom :-) også lå hun og flettede fingre lig som hendes far også gøre mår han sover :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.