Virkelighedens verden bøger ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.149 visninger
19 svar
0 synes godt om
21. april 2012

JanetBJ

Tøser, i må hjælpe mig her!

Mener at der engang var en bogklub, eller noget i den stil, hvor man kunne købe bøger fra "Virkelighedens verden" til meget billige penge, men jeg har søgt på google og den finder ikke rigtigt noget :/

Nogen der ved noget om det ? For vil virkelig gerne have fat i de bøger, men gider ikke give 229 kr pr. bog

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2012

B&J

den side vil jeg da også gerne vide hvad det er for en for jeg køber pt mine brugt da jeg heller ikke vil give så mange penge for en bog og elsker at læse dem

Anmeld

21. april 2012

JanetBJ

B&J skriver:

den side vil jeg da også gerne vide hvad det er for en for jeg køber pt mine brugt da jeg heller ikke vil give så mange penge for en bog og elsker at læse dem

Overvejer at gå på bibloteket og låne et par af gangen, men gider da ikke læse på "kommando" ..

Anmeld

21. april 2012

HeidiØ

JanetBJ skriver:

Tøser, i må hjælpe mig her!

Mener at der engang var en bogklub, eller noget i den stil, hvor man kunne købe bøger fra "Virkelighedens verden" til meget billige penge, men jeg har søgt på google og den finder ikke rigtigt noget :/

Nogen der ved noget om det ? For vil virkelig gerne have fat i de bøger, men gider ikke give 229 kr pr. bog

Kan godt huske den klub der, men kan desværre ikke hjælpe...

Vil bare sige jeg har 5 du godt må købe

• Fangen
  • Tårer i mørket
  • Et mishandlet barn
  • Den fortabte dreng
  • Klassens dumme pige

Anmeld

21. april 2012

B&J

JanetBJ skriver:

Overvejer at gå på bibloteket og låne et par af gangen, men gider da ikke læse på "kommando" ..

nej det kan jeg godt forstå jeg vil nemlig også gerne eje dem har ca 20stk nu men det er jo ikke nok

Anmeld

21. april 2012

trunte89

Kan ikke hjhælpe med klubben, men min mor har nogle til salg hvis det kunne ha interesse

Anmeld

21. april 2012

tarkoflen

Papeback bøgerne synes jeg faktisk ret tit er på tilbud, når der er udsalg i bogforretningerne... Der har lige været 3 for 100,- i Bog & Ide da de havde udslag, måske du stadig kan være heldig

Anmeld

21. april 2012

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Kender ikke den hjemmeside du snakker om. Men jeg har en masse til salg, langt de fleste kun læst en enkelt gang og meget velholdte. Sælger for 30 kr stykket. Bor i Nordjylland. Skriv en pb hvis det har interesse

Anmeld

21. april 2012

Krisul

Hejsa..

Nu ved jeg ikke lig hvor i landet du kommer fra, men i Kolding er der f.eks. Læsehesten og byttebørsen..

Begge steder sælger de brugte bøger til meget rimelige penge. Og hvis man selv har bøger som man vil af med, kan man ta dem med og få modregnet.

De gange jeg har været der og købe bøger, har jeg fået nogle gode nogle med hjem, for de tager ikke nogen ind hvis ikke de er i god stand.. Måske sådanne butikker også findes i andre byer??

Og ellers vil jeg gerne smutte ned forbi ved lejlighed og kigge efter nogen for dig, mener de har mange af de der "virkelighedens verden"

Anmeld

21. april 2012

JanetBJ

Rikke skriver:

Kender ikke den hjemmeside du snakker om. Men jeg har en masse til salg, langt de fleste kun læst en enkelt gang og meget velholdte. Sælger for 30 kr stykket. Bor i Nordjylland. Skriv en pb hvis det har interesse

Hvilke titler har du :b ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.