Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg fik den første ve kl. 22.59 - Freja var ude kl. 10.20 næste dag.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
har svaret aften da jeg fødte den sidste kl 19.06 og den første fødte jeg kl 17.02 så det er jo aften begge gange
Mit vand gik ved midnat og fødte kl. 04.28 .
Mangler en mulighed der hedder morgen
Jeg fik den første stikpille onsdag d. 21/12 kl. 12, fik taget vandet fredag den 23/12 efter max dosis stikpiller, fødte Aviajadenm 24/12 2011 kl. 06.29 efter 15 meget voldsomme timer med konstante veer
MilleMus1988 skriver: ja jeg har gået og tænkt lidt at hvad er mest normalt hvis man kan sige sådan at føde ved godt det er meget forskelligt, men syntes bare oftes man høre folk der går i fødsel om natten og føder i løbet af dagen efter så ja bare svar hehe, det kunne være meget sjovt at vide
ja jeg har gået og tænkt lidt at hvad er mest normalt hvis man kan sige sådan at føde ved godt det er meget forskelligt, men syntes bare oftes man høre folk der går i fødsel om natten og føder i løbet af dagen efter så ja bare svar hehe, det kunne være meget sjovt at vide
Begge mine fødsler er starte om natten..
Ved min store pige gik vandet om natten, og hun er født sent eftermiddag..
og den lille startede os om natten og hun er født 3 timer sener
jeg fødte den 22. nov 2010 kl 00.17
Startede med plukveer kl 1830 og han kom "ud" kl 0520
begge mine børn er taget ved kejsersnit sidst på aftenen... Min søn kom ud så sent at jordemoderen begyndte at jage med lægen, da hun ikke gad skrive papirerne om... for hun havde skrevet den 22.10... og han blev hevet ud kl 23:59
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128