Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Miss BananaHammock skriver: Hej pigerJeg er kun 5+1 idag, men må allerede melde pas til mine normale cowboysbukser. Kan det virkelig passe? Er det hormonerne der får maven til at vokse sådan? Ved godt det ikke er vores lille spir.
Hej pigerJeg er kun 5+1 idag, men må allerede melde pas til mine normale cowboysbukser. Kan det virkelig passe? Er det hormonerne der får maven til at vokse sådan? Ved godt det ikke er vores lille spir.
man bliver oppustet under graviditeten, så det er helt normalt søde!!!
ønskebarn74 skriver: man bliver oppustet under graviditeten, så det er helt normalt søde!!!
l.kjoeller skriver: nogle bliver bare oppustede ret hurtigt. tag nogle leggins på eller noget du finder behageligt
nogle bliver bare oppustede ret hurtigt. tag nogle leggins på eller noget du finder behageligt
Tvillingemor90 skriver: det gik også stærkt ved mig, gik i leggins og andre bløde bukser lige fra start..
det gik også stærkt ved mig, gik i leggins og andre bløde bukser lige fra start..
Sådan var det også hos mig sødeEfter et par uger faldt den lidt ned igen omkring sin normale str.Og derefter begyndte den at vokse meget meget lidtDu kan se mine mavebilleder
Kruse90 skriver: Sådan var det også hos mig sødeEfter et par uger faldt den lidt ned igen omkring sin normale str.Og derefter begyndte den at vokse meget meget lidtDu kan se mine mavebilleder
Miss BananaHammock skriver: Dn jeg godt se :0) og du havde heller ingen symptomer ligesom mig.
Dn jeg godt se :0) og du havde heller ingen symptomer ligesom mig.
nej det havde jeg ikkeSå intet at bekymre sig om derihh jeg glæder mig til at følge dig. Det er den bedste tid du går i møde.Det er så fantastisk at være gravid
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128