Gummistøvler eller thermostøvler?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.351 visninger
10 svar
0 synes godt om
21. april 2012

Zeus

Ja, hvad er bedst? Og er der nogen erfaringer med et bestemt mærke?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2012

morethanperfect

Zeus skriver:

Altså om vinteren vil jeg sige termostøvler , men til denne årstid gummistøvler  

Anmeld

21. april 2012

Sara.

Zeus skriver:

Termostøvler er varme ligesom vinterstøvler, men helt vandtætte ligesom gummistøvler.

Derfor er de bedst om vinteren, i meget sne eller sjap....

Gummistøvler er perfekte til nu og sommeren over når det regner :-)

Synes mærkerne afhænger meget af barnets fod.. om den er bred eller smal.

Sidste år købte min veninde nogle gule i Føtex, de var ikke gode.. Bundgaard, Viking og Skofus har jeg gode erfaringer med :-)

Anmeld

21. april 2012

Zeus

morethanperfect skriver:

Altså om vinteren vil jeg sige termostøvler , men til denne årstid gummistøvler  

Har du fået købt til Oscar endnu?

Anmeld

21. april 2012

Zeus

Sara. skriver:

Termostøvler er varme ligesom vinterstøvler, men helt vandtætte ligesom gummistøvler.

Derfor er de bedst om vinteren, i meget sne eller sjap....

Gummistøvler er perfekte til nu og sommeren over når det regner :-)

Synes mærkerne afhænger meget af barnets fod.. om den er bred eller smal.

Sidste år købte min veninde nogle gule i Føtex, de var ikke gode.. Bundgaard, Viking og Skofus har jeg gode erfaringer med :-)

Vi så også nogen billige nogen i går, men tænkte at de nok var for billige

Men synes også det er vildt at give 300 kr for et par gummistøvler Tror faktisk jeg så et par Viking, og de virkede meget robuste og tykke i det.. Virkelig lækre

Anmeld

21. april 2012

Sara.

Zeus skriver:

Men synes også det er vildt at give 300 kr for et par gummistøvler Tror faktisk jeg så et par Viking, og de virkede meget robuste og tykke i det.. Virkelig lækre

Celavis har jeg egentlig også gode erfaringer med.. de koster vidst nok 199... og Bundgårds er til 250.... Vikings er vidst nok de mest dyre.

Jeg har altid fundet dem på tilbud, det synes jeg ofte gummistøvler er rundt omkring (bor også i Århus så der er mange steder).

Man skal bare huske der ikke skal være ligeså meget vokse tillæg som man siger til sko.. altså 1,5 cm.. for så svupper de rundt i dem...

Men ja det er mange penge, og også penge der er godt givet ud :-) Vi har ret mange våde dage herhjemme. :-)

Anmeld

21. april 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Zeus skriver:

Jeg køber gerne sidste års modeller sidste år var afsted to gance efter nye par pga scooterkørsel af min datter( de blev slidt på siden og det er der ingen mærker der kan holde til med tiden)
det eneste jeg går efter ved gummistøvler er bunden.. Det skal være dem med tryk træd under og så der hvor trædet er, der står nr hva str støvlen er..
Altsåikk fx de billige fra bilka med flad /rillet bund..

Håner du/i ka forstå hva jeg mener, ellers må jeg finde et billede.

Anmeld

21. april 2012

Zeus

Sara. skriver:

Celavis har jeg egentlig også gode erfaringer med.. de koster vidst nok 199... og Bundgårds er til 250.... Vikings er vidst nok de mest dyre.

Jeg har altid fundet dem på tilbud, det synes jeg ofte gummistøvler er rundt omkring (bor også i Århus så der er mange steder).

Man skal bare huske der ikke skal være ligeså meget vokse tillæg som man siger til sko.. altså 1,5 cm.. for så svupper de rundt i dem...

Men ja det er mange penge, og også penge der er godt givet ud :-) Vi har ret mange våde dage herhjemme. :-)

I det mindste koster de ikke lige så meget, som et par voksen kvalitets gummistøvler

Nå, så må jeg jo se om jeg kan få ungerne lokket med på gummistøvle jagt i dag

Anmeld

21. april 2012

Zeus

LouiseVous skriver:

Jeg køber gerne sidste års modeller sidste år var afsted to gance efter nye par pga scooterkørsel af min datter( de blev slidt på siden og det er der ingen mærker der kan holde til med tiden)
det eneste jeg går efter ved gummistøvler er bunden.. Det skal være dem med tryk træd under og så der hvor trædet er, der står nr hva str støvlen er..
Altsåikk fx de billige fra bilka med flad /rillet bund..

Håner du/i ka forstå hva jeg mener, ellers må jeg finde et billede.

Nej forstår ikke helt?

Anmeld

21. april 2012

Clisolka

Jeg følger lige med, for jeg har ikke fået købt til Isabella endnu 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.