er det ikke over din sengetid? ja det er dig jeg snakker til

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.041 visninger
15 svar
0 synes godt om
21. april 2012

Gravid2012

Hvad laver du saa sent oppe?

Jeg sidder nede paa kreta, og her er klokken 1.46 puhaa....

Jeg er oppe pga min mand er taget i byen med hans venner (han fik endelig lov af hans slemme kone ) Men er nu altid nervoes naar han er alene ude, derfor venter jeg stadig op paa ham

hvad er jeres undskyldning? Det er fredag aften og i sidder paa baby.dk saa sent .... lets hear...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2012

Ryberg

jeg er lige kommet hjem efter at have været oppe og aflevere Lasse hos min moster og onkel, han skal passes deroppe i weekenden, så jeg har tid til at få lavet min psykologi synopsis - læser til socialrådgiver...

Savner ham allerede.. sidst vi fik ham passet var august sidste år, og så har vi ikke prøvet at få ham passet mere... så det er lidt underligt, ikke at have ham hjemme...

Kender godt til det at være nervøs når manden er i byen, jeg plejer heller ikke at kunne sove....

Anmeld

21. april 2012

Gravid2012

KittyGirl skriver:

jeg er lige kommet hjem efter at have været oppe og aflevere Lasse hos min moster og onkel, han skal passes deroppe i weekenden, så jeg har tid til at få lavet min psykologi synopsis - læser til socialrådgiver...

Savner ham allerede.. sidst vi fik ham passet var august sidste år, og så har vi ikke prøvet at få ham passet mere... så det er lidt underligt, ikke at have ham hjemme...

Kender godt til det at være nervøs når manden er i byen, jeg plejer heller ikke at kunne sove....

ej hvor er han bare nuttet (regner med det er ham paa dit profil billede).. det er da helt vildt saa dejlig han er. Kan godt forstaa du savner ham! saa er det vel ikke saa nemt at koncentere sig om lektier... ?

ja det er ikke det mest dejlige at vide at manden er ude og vifte med oerene

meeeen han medbringer dog altid noget dejlig med hjem, sidst var det en pandekage mums...

Anmeld

21. april 2012

Ryberg

1234567890 skriver:

ej hvor er han bare nuttet (regner med det er ham paa dit profil billede).. det er da helt vildt saa dejlig han er. Kan godt forstaa du savner ham! saa er det vel ikke saa nemt at koncentere sig om lektier... ?

ja det er ikke det mest dejlige at vide at manden er ude og vifte med oerene

meeeen han medbringer dog altid noget dejlig med hjem, sidst var det en pandekage mums...

Tak skal du have - ja det er ham på billedet, en rigtig charmetrold og han forstår at bruge charmen

Men ja, det er da svært at skulle koncentrere sig om lektier, men bliver jo nødt til det.. den dumme synopsis laver ikke sig selv...

Bliver spændende hvad han har med hjem i nat så

Anmeld

21. april 2012

Gravid2012

KittyGirl skriver:

Tak skal du have - ja det er ham på billedet, en rigtig charmetrold og han forstår at bruge charmen

Men ja, det er da svært at skulle koncentrere sig om lektier, men bliver jo nødt til det.. den dumme synopsis laver ikke sig selv...

Bliver spændende hvad han har med hjem i nat så

uhh ja charme har han!

Ja, haaber det blir en is denne gang...

held og lykke med dine lektier, hvis man kan sige det...

Anmeld

21. april 2012

JH12

Kan ikke sove, har mega kvalme og er/ var sulten så jeg måtte lige op og spise noget mad og drikke noget mælk. Ellers bliver jeg holdt vågen af de mange toilet besøg, en aktiv datter i maven, og sidst men ikke mindst - det er bare umuligt at ligge ordenligt med ømme ribben og en god omgang bækkenløsning ..
Men en tur på kreta ville være skønt!

Anmeld

21. april 2012

Gravid2012

Joyce1986 skriver:

Kan ikke sove, har mega kvalme og er/ var sulten så jeg måtte lige op og spise noget mad og drikke noget mælk. Ellers bliver jeg holdt vågen af de mange toilet besøg, en aktiv datter i maven, og sidst men ikke mindst - det er bare umuligt at ligge ordenligt med ømme ribben og en god omgang bækkenløsning ..

puhaa... men du har omkring 18 dage tilbage, af hvad jeg kan se? Det lyder da ikke rart, men ja, er sikker paa at en tur paa Kreta ville hjaelpe. FOR SURE!

Anmeld

21. april 2012

Gravid2012

Joyce1986 skriver:

....maaske denne strand ville faa dig til at foele bedre ?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. april 2012

JH12

1234567890 skriver:

puhaa... men du har omkring 18 dage tilbage, af hvad jeg kan se? Det lyder da ikke rart, men ja, er sikker paa at en tur paa Kreta ville hjaelpe. FOR SURE!

Nej der er heldigvis ikke langt igen, men nattesøvn er der ikke meget af desværre, selvom jeg synes det var nu der skulle samles energi til datteren kom til verden.
Hvor varmt er der på kreta? Vejret her i dk er jo enormt dårligt! Så jeg er misundelig

Anmeld

21. april 2012

Gravid2012

1234567890 skriver:

....maaske denne strand ville faa dig til at foele bedre ?

..her var den..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.