ondt i maven !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

308 visninger
4 svar
0 synes godt om
20. april 2012

Anonym trådstarter

Jeg har det SÅ dårligt ...Jeg har vildt ondt i maven, det føles som om jeg enten skal skide helt vildt eller brække mig i stænger... (undskyld udtrykene) Og så er jeg sløj-svimmel!.....
Jeg er i 37. uge - er jeg bare syg eller skal jeg alarmere nogen..?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2012

Kay

har ingen anelse... men lydder ik sjovt... håber nogle kan svare....

hvis du er nervøs kan du jo altid ringe til fg??

Anmeld

20. april 2012

Musen5

Anonym skriver:

Jeg har det SÅ dårligt ...Jeg har vildt ondt i maven, det føles som om jeg enten skal skide helt vildt eller brække mig i stænger... (undskyld udtrykene) Og så er jeg sløj-svimmel!.....

Jeg ville oxo sig fg ... om ikk andet så bare for at være sikker på at alt er ok

/Mette

Anmeld

20. april 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Hvis det er øverst i maven, sådan under brystet agtigt ka det være et tegn på svangerskabs forgiftning. Det var nærmest det eneste jeg mærkede til at jeg havde det! Vh stine

Anmeld

20. april 2012

EKBJ

Anonym skriver:

Jeg har haft det på samme måde da jeg var så langt.. og valgte at se tiden an og nu er det forsvundet! Nu har jeg kun den der kvalmende fornemmelse indimellen og svimmelhed hvis jeg ligger på ryggen:-( 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.