Ideer til polterabend

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.393 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. april 2012

Anonym trådstarter

Hej de damer Er lige anonym, i tilfælde af den kommende brud skulle findes herinde...

Skal til polterabend, hvor jeg har fået til opgave at finde på nogle lege til om aftenen.

Er bare temmelig blank for ideer 

Så kom frisk med ideer til sjove lege

Vi bliver kun 6 i alt, så det skal være lege man kan lave uden at være mange

God weekend derude i stuerne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2012

Anonym trådstarter

Anyone???

Anmeld

20. april 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Er lige med på en lytter - er også i gang med, at arrangere polterabend for en veninde.

Anmeld

20. april 2012

Maise

alle tager en gave med der er specielt i fohold til bruden og den der har gaven med. bruden skal pakken gaven op og gætte hvem den er fra og fotælle historien bag gaven og ellers må man jo hjælpe bruden med at huske historien. det er super hyggeligt.

Anmeld

20. april 2012

Anonym trådstarter

Maise skriver:

alle tager en gave med der er specielt i fohold til bruden og den der har gaven med. bruden skal pakken gaven op og gætte hvem den er fra og fotælle historien bag gaven og ellers må man jo hjælpe bruden med at huske historien. det er super hyggeligt.

Det lyder som en super ide Mange tak

Anmeld

20. april 2012

FrkLarsen

Anonym skriver:

Hej de damer Er lige anonym, i tilfælde af den kommende brud skulle findes herinde...

Skal til polterabend, hvor jeg har fået til opgave at finde på nogle lege til om aftenen.

Er bare temmelig blank for ideer 

Så kom frisk med ideer til sjove lege

Vi bliver kun 6 i alt, så det skal være lege man kan lave uden at være mange

God weekend derude i stuerne

Da jeg var på polterabend med min svigermor som skulle stå brud var vi på eventfactory i kbh og indspille en musikvideo. Skide sjovt 

Anmeld

20. april 2012

Anonym trådstarter

FrkLarsen skriver:

Da jeg var på polterabend med min svigermor som skulle stå brud var vi på eventfactory i kbh og indspille en musikvideo. Skide sjovt 

Det lyder også super skægt, men vi har "events"i hus, så det er bare små lege til om aftenen, når vi er hjemme igen

Men vil huske den til en anden god gang Der er sikkert flere  bryllupper i sigte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.