Indlæg ell. lign. til sko....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

378 visninger
3 svar
0 synes godt om
20. april 2012

Chris86

Har et par pæne sko med hæl, som jeg snart skal bruge...
MEN de er lige en lille bitte smugle for store, når jeg har bare fødder i dem..
Findes der en sål, indlæg eller hvad ved jeg, som jeg kan komme i? Og HVOR finder jeg dem?

Link gerne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2012

Princesspigen

Chris86 skriver:

Har et par pæne sko med hæl, som jeg snart skal bruge...
MEN de er lige en lille bitte smugle for store, når jeg har bare fødder i dem..
Findes der en sål, indlæg eller hvad ved jeg, som jeg kan komme i? Og HVOR finder jeg dem?

Link gerne

jeg ved man kan få en lille kil der ligger i hælen, og man også kan få en hel sål til at ligge i en sko, men om den passer i sådan nogle sko ved jeg ikke..

kilen jeg har købte jeg i en sko butik i glostrup, de hele såle kan man få mange steder, nogle store super markeder, sådan nogle nøgle-hæle bare, og vidst os i matas syndes jeg jeg har set dem engang.. er ikke sikker..  

Anmeld

21. april 2012

Chris86

Princesspigen skriver:

jeg ved man kan få en lille kil der ligger i hælen, og man også kan få en hel sål til at ligge i en sko, men om den passer i sådan nogle sko ved jeg ikke..

kilen jeg har købte jeg i en sko butik i glostrup, de hele såle kan man få mange steder, nogle store super markeder, sådan nogle nøgle-hæle bare, og vidst os i matas syndes jeg jeg har set dem engang.. er ikke sikker..  

Hihi tænker faktisk, at vi har haft nogle på mit arbejde engang... Måske vi stadig har... Havde bare glemt alt om dem indtil du svarede Tak for svaret

Anmeld

21. april 2012

Princesspigen

Chris86 skriver:

Hihi tænker faktisk, at vi har haft nogle på mit arbejde engang... Måske vi stadig har... Havde bare glemt alt om dem indtil du svarede Tak for svaret

jamen selv tak, det er altid godt jeg kan hjælpe med at opfriske hukommelsen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.