Er jeg for gammel til den her frisure ? :P

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Er jeg for gammel til den frisure?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

5.631 visninger
38 svar
0 synes godt om
20. april 2012

Maja_4000

Kan ikke helt finde ud af det 

Jeg er snart 23 og har et barn .. Vi skal til konfirmation i morgen , og jeg har ALTID hestehale .. Så jeg tænkte på at lave noget i den her retning i stedet

I må meget gerne komme med alternative forslag ! Mit hår er nogenlunde som hende på billedet :b

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2012

Kongmulle

Maja_4000 skriver:

Kan ikke helt finde ud af det 

Jeg er snart 23 og har et barn .. Vi skal til konfirmation i morgen , og jeg har ALTID hestehale .. Så jeg tænkte på at lave noget i den her retning i stedet

I må meget gerne komme med alternative forslag ! Mit hår er nogenlunde som hende på billedet :b

jeg syntes bestemt ikke du er for gammel til den frisure, men jeg syntes måske ikke den er vildt spændende?

Hvad med at lave nogle snogninger i hele håret? Og så lade et par totter hænge som du krøller måske

Anmeld

20. april 2012

Maja_4000

Kongmulle skriver:

jeg syntes bestemt ikke du er for gammel til den frisure, men jeg syntes måske ikke den er vildt spændende?

Hvad med at lave nogle snogninger i hele håret? Og så lade et par totter hænge som du krøller måske

I forhold til en hestehale er den da spændende

Snoninger ? :b Hvad mener du ? 

Anmeld

20. april 2012

Kongmulle

Maja_4000 skriver:

I forhold til en hestehale er den da spændende

Snoninger ? :b Hvad mener du ? 

hehe

jamen hvis du tager nogle tilfældige totter ( jeg er selv langhåret, så kender problemet) og laver den til en snogning ( drejer den rundt om sig selv mange gange) og så sætter den fast bagpå med en hårklemme. Og så en ny som du fæstner henover den første osv. Og så lader et par totter hænge i siderne, som du krøller og slutvis gir du lige lidt lak så det holder.

Skal se om jeg kan finde et billede af det jeg mener GG

Anmeld

20. april 2012

Tulle28

Du er 23!! Hvis du havde været 63 så synes jeg måske nok du havde været for gammel:-)

Anmeld

20. april 2012

lycly

Synes bestemt ikke du er for gammel til den frisure, synes den er super fin

Anmeld

20. april 2012

Maja_4000

Tulle28 skriver:

Du er 23!! Hvis du havde været 63 så synes jeg måske nok du havde været for gammel:-)

Jeg synes bare den minder meget om de frisurer som pigerne havde i folkeskolen når vi skulle til børnefødselsdag Haha

Anmeld

20. april 2012

Maja_4000

Kongmulle skriver:

hehe

jamen hvis du tager nogle tilfældige totter ( jeg er selv langhåret, så kender problemet) og laver den til en snogning ( drejer den rundt om sig selv mange gange) og så sætter den fast bagpå med en hårklemme. Og så en ny som du fæstner henover den første osv. Og så lader et par totter hænge i siderne, som du krøller og slutvis gir du lige lidt lak så det holder.

Skal se om jeg kan finde et billede af det jeg mener GG

Det må du meget gerne

Anmeld

20. april 2012

4kløver

Jeg synes du er for ung til den. Jeg ser en gamle kone med dette hår.

Anmeld

20. april 2012

Maja_4000

4kløver skriver:

Jeg synes du er for ung til den. Jeg ser en gamle kone med dette hår.

Haha .. Er det rigtigt ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.