Bytur og mulig graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.818 visninger
26 svar
0 synes godt om
13. april 2009

Svenne

Kan det på nogen måde have skadet barnet, at jeg har drukket alkohol, hvis jeg er gravid. Første dag i sidste mens var 14. marts - så eventuel befrugtning må være sket omkring d. 28. marts.

Det skal lige siges, at jeg er på p-piller og ikke kunne drømme om at røre alkohol, hvis jeg vidste, der var en risiko for at blive gravid. Men jeg har ikke fået mens endnu, og nu kan jeg ikke lade være med at tænke på, at jeg har været i byen, mens jeg måske er gravid.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2009

Diana...

Jeg tror der skal RIGTIG meget til før der sker noget direkte pga af alkohol på en enkelt bytur. tænk på der er mange der desværre drikker gennem hele graviditeten og os ryger som får normale børn. men alt kan jo ske jeg tror bare ikke det noget du skal tænke for meget over pga en enkel aften.

Anmeld

13. april 2009

Tynen

Altså Stella har ikke taget gruelig meget skade af at have været med i byen torsdag, fredag, lørdag 2 weekender i træk før jeg fandt ud af at jeg var blevet gravid på p-piller

Selvfølgelig skal man ikke drikke sig stangbacardi når man er gravid, men tror ikke der sker det vilde ved det når det er så tidligt..

Anmeld

13. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Diana... skriver:

Jeg tror der skal RIGTIG meget til før der sker noget direkte pga af alkohol på en enkelt bytur. tænk på der er mange der desværre drikker gennem hele graviditeten og os ryger som får normale børn. men alt kan jo ske jeg tror bare ikke det noget du skal tænke for meget over pga en enkel aften.

Helt enig. Tror godt du kan tage det roligt

Anmeld

13. april 2009

Diana...

Tynen skriver:

Altså Stella har ikke taget gruelig meget skade af at have været med i byen torsdag, fredag, lørdag 2 weekender i træk før jeg fandt ud af at jeg var blevet gravid på p-piller

Selvfølgelig skal man ikke drikke sig stangbacardi når man er gravid, men tror ikke der sker det vilde ved det når det er så tidligt..

Undskyld side spring

Hvordan bliver man hemmeligt medlem af ninja kluppen?

Knus til dig

Anmeld

13. april 2009

Svenne

Tak for jeres hurtige svar - det beroliger meget.
For et eller andet sted håber jeg faktisk på, at jeg er gravid! Min kæreste og jeg har alligevel planer om at starte projekt-baby indenfor det næste år.

Anmeld

13. april 2009

Tynen

Diana... skriver:

Undskyld side spring

Hvordan bliver man hemmeligt medlem af ninja kluppen?

Knus til dig

Du kan godt blive hemmeligt medlem nu (Du skal bare ikke sige det til nogen .. Shhh!)

Anmeld

13. april 2009

Diana...

Tynen skriver:

Du kan godt blive hemmeligt medlem nu (Du skal bare ikke sige det til nogen .. Shhh!)

åhh ja kanon var lidt bange for jeg skulle igennem en ninja prøve.
jeg siger ingen ting

Anmeld

13. april 2009

Diana...

Betty skriver:

Tak for jeres hurtige svar - det beroliger meget.
For et eller andet sted håber jeg faktisk på, at jeg er gravid! Min kæreste og jeg har alligevel planer om at starte projekt-baby indenfor det næste år.

Jamen så vil jeg da for der er en lille spir i din mave.

Anmeld

13. april 2009

A.

Diana... skriver:

åhh ja kanon var lidt bange for jeg skulle igennem en ninja prøve.
jeg siger ingen ting

ej altså det er sgu snyd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.