15+ en lille opdatering fra mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

937 visninger
11 svar
0 synes godt om
20. april 2012

Princesspigen

hej alle sammen..

jeg ved jeg tit skriver og gerne tit de samme ting..  

men da der er flere der følger mig og jeg følger dem, får de lige her en opdatering  

jeg er idag 15+0, og intet at se på mig over hoved endnu.. vægten er heller ikke steget men det er mest fordi jeg stadig har kvalme, og er begyndt de sidste uger at kaste op os..

er røget på nye kombi vitamin piller i et forsøg på at fjerne kvalmen så jeg snart kan indtage almindelig føde og væske igen..

ingen blære betændelse som lægen ellers have mistanke om..

lille fisen sku efter min bog nu være 14 cm ca fra hoved til hæl og veje omkring de 150 grem..  

det er gået op for mig at der kun er 5 uger til jeg faktis er halvvejs, lidt skræmmende at tænke på når man intet kan se endnu  

jeg er på kontanthjælp og har fra den næste 1 fået lavet det som jeg får som "forsørger", mest i forhold til alle de ting der skal købes hen ad vejen..  

og endnu er det under halvdelen af den tætte familie der kender til graviditeten, men det arbejder vi på  skal bare lige ha sagt det til folk i den rigtige rækkefølge så man er sikker på folk ikke snakker over sig  hihi

håber i har det godt der ude alle sammen.. for mig går det langsomt den rigtige vej.. meget langsomt...   

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2012

Princesspigen

20. april 2012

Camillos

Princesspigen skriver:

hej alle sammen..

jeg ved jeg tit skriver og gerne tit de samme ting..  

men da der er flere der følger mig og jeg følger dem, får de lige her en opdatering  

jeg er idag 15+0, og intet at se på mig over hoved endnu.. vægten er heller ikke steget men det er mest fordi jeg stadig har kvalme, og er begyndt de sidste uger at kaste op os..

er røget på nye kombi vitamin piller i et forsøg på at fjerne kvalmen så jeg snart kan indtage almindelig føde og væske igen..

ingen blære betændelse som lægen ellers have mistanke om..

lille fisen sku efter min bog nu være 14 cm ca fra hoved til hæl og veje omkring de 150 grem..  

det er gået op for mig at der kun er 5 uger til jeg faktis er halvvejs, lidt skræmmende at tænke på når man intet kan se endnu  

jeg er på kontanthjælp og har fra den næste 1 fået lavet det som jeg får som "forsørger", mest i forhold til alle de ting der skal købes hen ad vejen..  

og endnu er det under halvdelen af den tætte familie der kender til graviditeten, men det arbejder vi på  skal bare lige ha sagt det til folk i den rigtige rækkefølge så man er sikker på folk ikke snakker over sig  hihi

håber i har det godt der ude alle sammen.. for mig går det langsomt den rigtige vej.. meget langsomt...   

dejligt for dig tillykke med det ... dejligt det går den rigtige vej.. maven skal nok nå at komme... 

Anmeld

20. april 2012

Princesspigen

Camillos skriver:

dejligt for dig tillykke med det ... dejligt det går den rigtige vej.. maven skal nok nå at komme... 

det er jeg ikke i tvivl om.. bare underligt at tænke på jeg snart er halvvejs

hvordan går det med dig ?

Anmeld

20. april 2012

Camillos

Princesspigen skriver:

det er jeg ikke i tvivl om.. bare underligt at tænke på jeg snart er halvvejs

hvordan går det med dig ?

det går super godt.. jeg har allerede fået kæmpe mave faktisk .. .. så intet nyt under solen  har ikke haft blødninger siden uge 10 .. og er idag 14+1 ..

Anmeld

20. april 2012

Princesspigen

Camillos skriver:

det går super godt.. jeg har allerede fået kæmpe mave faktisk .. .. så intet nyt under solen  har ikke haft blødninger siden uge 10 .. og er idag 14+1 ..

ej hvor dejligt  er glad på jeres vegne

Anmeld

20. april 2012

Princesspigen

oppe lige igen her

Anmeld

20. april 2012

JH12

Dejligt med et glædes indlæg, hvor det hele lyder til at forløbe lige efter bogen..

Maven kommer før du aner det, kan næsten bare sige, Nyd det så længe det varer, mens den stadigvæk er "usynlig"  

Men ja snart halvvejs det bliver sku dejligt for dig/ jer.. også endnu en scanning

Anmeld

20. april 2012

Princesspigen

Joyce1986 skriver:

Dejligt med et glædes indlæg, hvor det hele lyder til at forløbe lige efter bogen..

Maven kommer før du aner det, kan næsten bare sige, Nyd det så længe det varer, mens den stadigvæk er "usynlig"  

Men ja snart halvvejs det bliver sku dejligt for dig/ jer.. også endnu en scanning

ja scanningen glæder jeg mig meget til..  syndes det er så spændende.. se den lille bevæge sig...  

men sys os der er noget tid til endnu  det er vidst først i 18-20 uge man bliver indkaldt ?

Anmeld

20. april 2012

Princesspigen

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.