hej alle sammen..
jeg ved jeg tit skriver og gerne tit de samme ting..
men da der er flere der følger mig og jeg følger dem, får de lige her en opdatering
jeg er idag 15+0, og intet at se på mig over hoved endnu.. vægten er heller ikke steget men det er mest fordi jeg stadig har kvalme, og er begyndt de sidste uger at kaste op os..
er røget på nye kombi vitamin piller i et forsøg på at fjerne kvalmen så jeg snart kan indtage almindelig føde og væske igen..
ingen blære betændelse som lægen ellers have mistanke om.. 
lille fisen sku efter min bog nu være 14 cm ca fra hoved til hæl og veje omkring de 150 grem..
det er gået op for mig at der kun er 5 uger til jeg faktis er halvvejs, lidt skræmmende at tænke på når man intet kan se endnu
jeg er på kontanthjælp og har fra den næste 1 fået lavet det som jeg får som "forsørger", mest i forhold til alle de ting der skal købes hen ad vejen..
og endnu er det under halvdelen af den tætte familie der kender til graviditeten, men det arbejder vi på
skal bare lige ha sagt det til folk i den rigtige rækkefølge så man er sikker på folk ikke snakker over sig
hihi
håber i har det godt der ude alle sammen.. for mig går det langsomt den rigtige vej.. meget langsomt... 
Anmeld