Hvad var den største forskel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2012

132319

3 ugers forskel, første gang 34+1 og anden gang 36+6

Jeg blev sat i gang med vedrop begge gange og første gang var en lang og sej kamp for at åbne mig fordi jeg havde arvvæv fra et keglesnit og min krop modarbejdede veerne.

Anden gang var det lige omvendt, jeg åbnede mig (for) hurtigt men kunne til gengæld ikke presse hende ud før jeg fik et nyt drop.

Begge ufatteligt smertefyldte men ud kom de da

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2012

MortilElias2010

chael skriver:

At jeg gik 6 dage over 1. Gang og gik igang selv.

Hvorimod 2. Gang havde jeg leverkløe og blev sat igang 38+0.

3. Graviditet, forløb meget som 1. Gang.

Alle 3 fødsler er gået hurtigt og lige efter bogen

*C

Hvad i alverden er leverkløe?  Har ikke hørt om det før. Lyder pænt ubehageligt sådan umiddelbart.

Anmeld

20. april 2012

Gaia

MortilElias2010 skriver:

Hvad i alverden er leverkløe?  Har ikke hørt om det før. Lyder pænt ubehageligt sådan umiddelbart.

Når leverenoverbelastes kan den ikke komme rigtigt af med affaldsstofferne. De sætter sig så i huden som røde plamager, prikker ( hvad man nu siger) og klør fuldstændig sindsygt. Har haft ligende dog ik i forbindelse med graviditet. Men humlen er den samme. 

Anmeld

21. april 2012

Ciss

Havde en erfaren, omsorgsfuld jordmor, som jeg kunne kommunikere med, første gang.

Havde en ung, uerfaren jordmor, som svarede på andre ting end jeg spurgte om osv, anden gang.

Det gjorde en enorm forskel! Ville langt hellere gå igennem den første fødsel en gang til end den anden......

Anmeld

21. april 2012

Gaia

Ciss skriver:

Havde en erfaren, omsorgsfuld jordmor, som jeg kunne kommunikere med, første gang.

Havde en ung, uerfaren jordmor, som svarede på andre ting end jeg spurgte om osv, anden gang.

Det gjorde en enorm forskel! Ville langt hellere gå igennem den første fødsel en gang til end den anden......

Det lyder da rigtig øv. Ikke rart hvis kommunikationen ikke fungerer og selvom de siger man kan be om en anden jm, så vælger mange nok af empatiske grunde ikke at gøre det. Mn vil jo nødigt gøre nogle kede af det. Håber jeg får en lige så god jm denne gang som sidst. 

Anmeld

21. april 2012

Ciss

Gaia skriver:

Det lyder da rigtig øv. Ikke rart hvis kommunikationen ikke fungerer og selvom de siger man kan be om en anden jm, så vælger mange nok af empatiske grunde ikke at gøre det. Mn vil jo nødigt gøre nogle kede af det. Håber jeg får en lige så god jm denne gang som sidst. 

Jeg var sikkert bare ekstremt uheldig. For stort set alle, jeg har snakket med, har været rigtig glad for "sin" jordmor.

Jeg var bare ikke i en tilstand, hvor jeg magtede at begynde at bede om en anden. I bagklogskabens lys kan jeg jo godt se, at det var det, jeg skulle have gjort.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.