(marts) Vagtlæge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

365 visninger
4 svar
0 synes godt om
13. april 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Så har jeg lige været afsted med Lina til vagtlægen i eftermiddags. Hun har i 1 1/2 uge været så forkølet. Hun brækkede sig, hvor der også kom snot med op - og der kom virkelig meget. Vagtlægen ville gerne se hende, da hun ikke var så gammel.

Der var heldigvis ikke noget, at hører på lungerne og intet at se i hals/øre. Han konstaterede, at hun selvfølgelig var rigtig forkølet og at hun havde feber

Hun spiser fint, har våde bleer og er til, at komme i kontakt med.

Håber snart,at hun bliver frisk igen.

Kh.
Katja - Lina 20 dage og Luka 18 mdr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2009

Diana...

Nåå lille pus godt i er kommet hjem igen, uhh det lyder sååå ubehageligt Lucas er os bare rigtig forkølet håber snart de begge bliver raske.

Knus Diana

Anmeld

13. april 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Ja, det lyder rigtig voldsomt og vi blev noget forskrækket. Men heldigvis var der ikke noget at hører.

Vagtlægen var rigtig sød og sagde, at vi endelig bare skulle ringe igen, hvis vi blev mere bekymret. Jeg synes bare, at det var rart, at få tjekket, at der ikke var noget på lungerne og kan slappe af igen.

Ja, jeg håber også, at vores unger snart bliver friske igen

Anmeld

14. april 2009

D.B.L

Det lyder ikke spor sjovt, og slet ikke mår Lina er så lille. Rigtig god bedring med hende

Anmeld

14. april 2009

D.B.L

Det lyder ikke spor sjovt, og slet ikke mår Lina er så lille. Rigtig god bedring med hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.