Anonym skriver:
Lige siden min dreng var hel lille har han sovet fra 19.45 til 07.15 UDEN at vågne. Han er 8 mdr. Men her den sidste månedes tid har han vågnet nogen nætter hver halve timsnog andre nætter hver time. Nogen gange hver 10 min. Og så står han op kl 04.00 ca og er sulten og sover igen til alt mellem 05.30 og 07.30.
Hvordan kan det være? Vi har fået tjekket hans øre?
Hejsa 
Min datter er 10 mdr. og har perioder, hvor hun er lige sådan..
Det sidste periode varede i hvert fald 3-4 uger, tror jeg, og vi er ikke helt ude af den endnu, men det er vidst mere pga. at hun nu også har været forkølet den sidste uges tid..
Det ER en periode stort set alle børn går igennem, fordi de udvikler sig, får tænder, bliver mere bevidste osv. Og alt det gør, at de vågner oftere og tidligere end før... Det er super belastende ikke at få sin søvn, tro mig, jeg kender det, men hold ud! Det stopper igen.. Men man kan bare ikke vide præcis hvornår.. Jeg glæder mig til jeg kan få min søvn igen 
Min datter sov SÅ fint de første 3 måneder, HEEEEEELE natten, hver nat.. Men SÅ blev det da lavet om, og har varieret meget siden.. For et par dage soden stoppede den der periode med, at hun vågnede MANGE gang i løbet af natten og stod tidligt op.. SÅ skulle jeg max ind til hende 2-3 gange i løbet af natten for at give hende sutten.. Men så tog vi til KBH og besøgte hendes bedsteforældre, og SÅ begyndte det igen - nok fordi hun ikke er hjemme.. Så man kan aldrig vide med de små pus 
Anmeld