37+0 og næsten i mål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

620 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. april 2012

MariaJ

Efter syv uger i undtagelsestilstand med komplikationer, risiko for tidlig fødsel og bosted langt fra fødeafdeling kan jeg endelig sænke skuldrene og pustet lettet ud .

Jeg er 37+0 i dag og baby er stadig i maven . Jeg kom frem til Trondheim, hvor jeg skal føde, i går efter en lang flyrejse (som jeg virkelig havde gruet mig for på forhånd, men som gik helt fint), og er nu så godt som installeret med kort vej til sygehuset, hvis fødslen skulle gå i gang.

Baby sparker og danser i maven som sædvanlig, så har det sikkert fint. Plukveerne er de samme som sædvanlig, men nu behøver jeg ikke være så nervøs for om der sker noget. I dag skal jeg hente en nøgle til den lejlighed vi skal bo i mens vi er her, men først skal jeg en tur på cafe og nyde at være kommet frem til civilisationen og at baby bare kan komme an, hvis den vil. På mandag skal jeg til kontrol igen på sygehuset her, men indtil da skal jeg bare slappe af og holde fri.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2012

NNL

Ej hvor lækkert at du nåede 37 fulde uger - så er baby jo bare klar til at komme ud i dine arme Det må være lækkert at kunne lægge bekymringen om en for tidlig født på hylden

Og så må du jo bare nyde tiden indtil du bliver mor igen

Anmeld

20. april 2012

MariaJ

NNL skriver:

Ej hvor lækkert at du nåede 37 fulde uger - så er baby jo bare klar til at komme ud i dine arme Det må være lækkert at kunne lægge bekymringen om en for tidlig født på hylden

Og så må du jo bare nyde tiden indtil du bliver mor igen

Ja, det er simpelthen så skønt . Jeg har slet ikke turdet at tro på at denne dag ville komme, og nu er den her. For første gang i mange uger nyder jeg faktisk at være gravid, og har bare lyst til at gå ud i byen og strutte med den store mave og være en "helt almindelig højgravid".

Anmeld

20. april 2012

Koen.

Fantastisk, så kan du få noget mere ro, for nu gør det intet baby kommer er meget spændt på hvad i får denne gang

Anmeld

20. april 2012

JH12

Så kan Baby jo bare komme an  Dejligt at være kommet til uge 37+ og at i nu er inden for sygehusets rækkevide.. ..

Så kan du forhåbentlig også få lidt ro, og slappe af, og nyde tiden indtil baby kommer til verden ..

Anmeld

20. april 2012

MariaJ

tanja. skriver:

Fantastisk, så kan du få noget mere ro, for nu gør det intet baby kommer er meget spændt på hvad i får denne gang

Ja, det er vi også . Mavefornemmelsen siger en pige, men det er jo ren gætning. Jeg er efterhånden blevet scannet en del gange i denne graviditet for at holde øje med baby, og tænker at hvis det var en lillebror burde vi næsten have set det nu (selvom de ikke har kigget decideret efter køn siden MD scanningen). Men det bliver spændende at se.

Anmeld

20. april 2012

MariaJ

Joyce1986 skriver:

Så kan Baby jo bare komme an  Dejligt at være kommet til uge 37+ og at i nu er inden for sygehusets rækkevide.. ..

Så kan du forhåbentlig også få lidt ro, og slappe af, og nyde tiden indtil baby kommer til verden ..

Tak . Ja, nu skal den sidste tid bare nyyydes. Jeg håber næsten, der går nogle uger endnu, så vi også får lidt tid til forventningens glæde her til sidst.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.