hej ville

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

370 visninger
6 svar
0 synes godt om
13. april 2009

christinam

lige høre hvornår man begyndt og ku se jers mave? jeg kan menlig ikk skjule det mere :

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2009

louisepigen23

tror det er meget forskelligt... Man kunne først se det på mig da jeg var omkring uge 20 måske lidt før... men jeg er også lidt stor i forvejen...
Men mener at have hørt at hvis det er 2. gang man er gravid bliver man hurtigere stor end hvis det var første gang... ved ikke om det er rigtig...

Held og lykke med det

Anmeld

13. april 2009

Diana...

uhh man kunne se det tidligt på mig hvad uge kan jeg ikke lige huske.

Anmeld

13. april 2009

FrKLA

lige høre hvornår man begyndt og ku se jers mave? jeg kan menlig ikk skjule det mere :

Hej..

Jeg er 13+2 idag og kan heller ikke skjule det længere.. Man har vel kunnet se det i et par uger nu.. Folk er i hvertfald begyndt at klappe mig på maven og kommentere den..

Anmeld

13. april 2009

christinam

Kirsteen skriver:

Hej..

Jeg er 13+2 idag og kan heller ikke skjule det længere.. Man har vel kunnet se det i et par uger nu.. Folk er i hvertfald begyndt at klappe mig på maven og kommentere den..

okay jeg er kun lige 12 uger idag hehe så vi ikk langt fra hianden

Anmeld

13. april 2009

Lullaby

Med Izabella var jeg næsten 6 mdr henne før maven blev stor. Med Yazmin skete det allede som 14 uger

Anmeld

13. april 2009

Tina2

Første gang kunne jeg skjule det på arbejde til jeg var 16 uger henne og 2. gang ku de se det i uge 12......

Andre kunne nok se det lidt før (gik i store bluser på arb)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.