Sikke dog et babyboom

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

645 visninger
9 svar
0 synes godt om
19. april 2012

Lilje82

der er sprunget ud herinde.. Man bliver da bestemt ikke skruk overhovedet

Jeg er ikke ret god til at finde overskuddet til at komme herind for tiden, håber jeg vender tilbage for fuld styrke snart - Der er bare så mange andre ting der fylder min hverdag lige nu.

Men ville da lige ønske alle jer nygravide tillykke  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2012

Maria-s

Lilje82 skriver:

der er sprunget ud herinde.. Man bliver da bestemt ikke skruk overhovedet

Jeg er ikke ret god til at finde overskuddet til at komme herind for tiden, håber jeg vender tilbage for fuld styrke snart - Der er bare så mange andre ting der fylder min hverdag lige nu.

Men ville da lige ønske alle jer nygravide tillykke  

Anmeld

19. april 2012

piadas

Jeg kan godt forstå dig! Hvis ikke jeg var gravid, er jeg sikker på, at jeg også ville være totalt skruk!

I må bare i gang igen!

Anmeld

20. april 2012

Lilje82

piadas skriver:

Jeg kan godt forstå dig! Hvis ikke jeg var gravid, er jeg sikker på, at jeg også ville være totalt skruk!

I må bare i gang igen!

Ja for min skyld lavede vi en baby mere lige med det samme. Men det bliver der desværre slet intet af igen, medmindre jeg finder et job. Hvilket desværre synes helt umuligt for mig.

Anmeld

20. april 2012

piadas

Lilje82 skriver:

Ja for min skyld lavede vi en baby mere lige med det samme. Men det bliver der desværre slet intet af igen, medmindre jeg finder et job. Hvilket desværre synes helt umuligt for mig.

Øv, det er træls...

Har I overvejet at lave en baby alligevel, eller dur økonomien ikke til det?

Anmeld

20. april 2012

Lilje82

piadas skriver:

Øv, det er træls...

Har I overvejet at lave en baby alligevel, eller dur økonomien ikke til det?

Det vil manden IKKE..... Selvom jeg er ret sikker på, det nok skal fungere alligevel, men hvis ikke jeg finder et job, ender jeg på kontanthjælp i løbet af næste år.

Anmeld

20. april 2012

piadas

Lilje82 skriver:

Det vil manden IKKE..... Selvom jeg er ret sikker på, det nok skal fungere alligevel, men hvis ikke jeg finder et job, ender jeg på kontanthjælp i løbet af næste år.

Øv... så håber jeg, at der er gevinst på jobfronten snart!

Anmeld

20. april 2012

Lilje82

piadas skriver:

Øv... så håber jeg, at der er gevinst på jobfronten snart!

Taaak Men tvivler - Har været ledig siden dec. 08  Minus 1 års barsel. Men arbjede i et job med løntilskud 1 år, blev så gravid og gik hjemme 7 måneder og blev sygemeldt, og derefter barsel og startede så igen i job med løntilskud i feb. Så har heldigvis ingen huller i mit cv, men har kun været til 1 samtale i al den tid.

Anmeld

20. april 2012

piadas

Lilje82 skriver:

Taaak Men tvivler - Har været ledig siden dec. 08  Minus 1 års barsel. Men arbjede i et job med løntilskud 1 år, blev så gravid og gik hjemme 7 måneder og blev sygemeldt, og derefter barsel og startede så igen i job med løntilskud i feb. Så har heldigvis ingen huller i mit cv, men har kun været til 1 samtale i al den tid.

Ah, det er virkelig skod - men det er jo sådan set i al den tid, der har været krise...men det hjælper jo selvfølgelig ikke på jeres økonomi at konstatere det...

Har du overvejet uddannelse for at komme videre? Jeg kan ikke huske, om du allerede har en?

Anmeld

21. april 2012

Lilje82

piadas skriver:

Ah, det er virkelig skod - men det er jo sådan set i al den tid, der har været krise...men det hjælper jo selvfølgelig ikke på jeres økonomi at konstatere det...

Har du overvejet uddannelse for at komme videre? Jeg kan ikke huske, om du allerede har en?

Jeg har søgt og søgt og søgt elevpladser i al den tid jeg har været ledig, men det har heller intet givet. Og vi har desværre ikke råd til at jeg skal på su.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.