Lillebrors soveplads...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.635 visninger
15 svar
0 synes godt om
19. april 2012

eliasogmor

Er så småt begyndt at indrette "Hans værelse" han skal sove hos os....indtil vi finder på noget andet.... sådan ser det ud indtil videre... skal til Sebra lagersalg på lørdag... så hpber jeg kan finde lidt dimser og lign til at pynte med.... men hvad synes i??? mangler der noget??+

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2012

stjerneskud10

Neej hvor er det flot Kan ikke lige se hvad der skulle mangel, men man kan vel altid finde et eller andet

Jeg skal også til Sebra-lagersalg lørdag håber at kunne finde noget til lillepigens hjørne..

Anmeld

19. april 2012

eliasogmor

stjerneskud10 skriver:

Neej hvor er det flot Kan ikke lige se hvad der skulle mangel, men man kan vel altid finde et eller andet

Jeg skal også til Sebra-lagersalg lørdag håber at kunne finde noget til lillepigens hjørne..

tror jeg vil have en flagranke på sengen måske...  og så skulle vi gerne finde råd til denne lampe http://lirumlarumleg.dk/product/Lamper/Svampelampe-paddehat-lysebl%E5 både den store og lille... de er bare såh fine....

Anmeld

27. april 2012

LotusCPH

Næ hvor skønt Djeligt at se - hvor er du bare nået langt

Anmeld

27. april 2012

LotusCPH

Ann- Claire petit er det ik den uro der hænger der ? 

Anmeld

27. april 2012

eliasogmor

LotusCPH skriver:

Ann- Claire petit er det ik den uro der hænger der ? 

nej den er fra sebra....

Anmeld

28. april 2012

Sille86

Hvor er det bare hyggeligt...

Anmeld

28. april 2012

eliasogmor

Sille86 skriver:

Hvor er det bare hyggeligt...

tak.....

Anmeld

28. april 2012

Mor, Skilt,Bonusmor

Aii jeg bliver SÅ misundelig når jeg ser alle jer være så godt som færdige.. Jeg kan hurtig blive det, det er ikke det - det er bare som om dagene går og energi en ikke helt er der til det.. Men nu er alt tøj idet mindste på plads..

Det ser rigtig godt ud..

Anmeld

29. april 2012

eliasogmor

DET Poulsen skriver:

Aii jeg bliver SÅ misundelig når jeg ser alle jer være så godt som færdige.. Jeg kan hurtig blive det, det er ikke det - det er bare som om dagene går og energi en ikke helt er der til det.. Men nu er alt tøj idet mindste på plads..

Det ser rigtig godt ud..

tak....der er dog kommet lidt mere til....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.