Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er så småt begyndt at indrette "Hans værelse" han skal sove hos os....indtil vi finder på noget andet.... sådan ser det ud indtil videre... skal til Sebra lagersalg på lørdag... så hpber jeg kan finde lidt dimser og lign til at pynte med.... men hvad synes i??? mangler der noget??+
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Neej hvor er det flot Kan ikke lige se hvad der skulle mangel, men man kan vel altid finde et eller andet
Jeg skal også til Sebra-lagersalg lørdag håber at kunne finde noget til lillepigens hjørne..
stjerneskud10 skriver: Neej hvor er det flot Kan ikke lige se hvad der skulle mangel, men man kan vel altid finde et eller andet Jeg skal også til Sebra-lagersalg lørdag håber at kunne finde noget til lillepigens hjørne..
tror jeg vil have en flagranke på sengen måske... og så skulle vi gerne finde råd til denne lampe http://lirumlarumleg.dk/product/Lamper/Svampelampe-paddehat-lysebl%E5 både den store og lille... de er bare såh fine....
Næ hvor skønt Djeligt at se - hvor er du bare nået langt
Ann- Claire petit er det ik den uro der hænger der ?
LotusCPH skriver: Ann- Claire petit er det ik den uro der hænger der ?
nej den er fra sebra....
Sille86 skriver: Hvor er det bare hyggeligt...
Hvor er det bare hyggeligt...
tak.....
Aii jeg bliver SÅ misundelig når jeg ser alle jer være så godt som færdige.. Jeg kan hurtig blive det, det er ikke det - det er bare som om dagene går og energi en ikke helt er der til det.. Men nu er alt tøj idet mindste på plads..
Det ser rigtig godt ud..
DET Poulsen skriver: Aii jeg bliver SÅ misundelig når jeg ser alle jer være så godt som færdige.. Jeg kan hurtig blive det, det er ikke det - det er bare som om dagene går og energi en ikke helt er der til det.. Men nu er alt tøj idet mindste på plads.. Det ser rigtig godt ud..
tak....der er dog kommet lidt mere til....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128