Er da ved at gå til!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

861 visninger
7 svar
0 synes godt om
19. april 2012

CaWi

Hej Piger

Ja, sagen er den at jeg har 12 dage til termin, og under hele graviditeten har min sexlyst været som den altid har været (og det har kærestens heldigvis også)

Nu er vi så bare nået dertil hvor min kæreste så siger blankt nej, hver gang jeg kommer med den mindste hentydning

Han arbejder meget for tiden, og hans undskyldning er at han simpelthen bare ikke har tid til at baby kommer før tid. Altså at han er sikker på at hans (som han selv siger det) præmiesæd simpelthen bare sætter fødslen igang.

Kan selvfølgelig godt forstå han vil tjene så mange penge som muligt, nu her før baby kommer. Men jeg kan ikke lade være med at blive så "stik tosset" over at han afviser mig, og slet ikke når jeg synes det er sådan en latterlig grund.

Ved egentlig ikke rigtig hvad jeg ville med det indlæg. Nok bare lige komme ud med min frustration, over at jeg dårlig nok kan nå at genoplade vores batterier, inden de er flade for strøm igen  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2012

NNGG

Hvis han tror det, så køb da en pak kondomer :-)

Anmeld

19. april 2012

Dot D

NNGG skriver:

Hvis han tror det, så køb da en pak kondomer :-)

Anmeld

19. april 2012

Nettemor

Enig med NNGG.

Og ellers kan du jo fortælle ham at der skal et par liter til før det gør den store forskel . Hvis det går igang af sex så ville det alligevel gå igang inden for under et døgn.

Og fortæl ham at når først du har født så kan der jo altså godt gå lidt tid inden du er klar igen

Lykke til

Anmeld

19. april 2012

charlottekri

ellers er det jo bare at gå igang selv foran ham, mon han så kan holde fingfrene for sig selv i sidste ende

Anmeld

19. april 2012

Nessie

Tror du ikke at det bare er en dårlig undskyldning for at "slippe" fordi maven efter hånden er blevet stor og i vejen? Mange mænd bryder sig ikke så meget om sex til sidst i graviditeten, fordi maven er stor,og det at der kommer en baby lige pludselig kommer meget tæt på, og det er ved at gå rigtigt op for dem.

Og ja, ellers så på med dutten, så har han ingen undskyldning

Anmeld

20. april 2012

Nattøs

Nessie skriver:

Tror du ikke at det bare er en dårlig undskyldning for at "slippe" fordi maven efter hånden er blevet stor og i vejen? Mange mænd bryder sig ikke så meget om sex til sidst i graviditeten, fordi maven er stor,og det at der kommer en baby lige pludselig kommer meget tæt på, og det er ved at gå rigtigt op for dem.

Og ja, ellers så på med dutten, så har han ingen undskyldning

er enig her 

Anmeld

20. april 2012

CaWi

Kan da godt være det er maven der er det egentlige problem for ham

Jeg tænker jo bare, at han jo et eller andet sted ikKE kan vide hvornår han får noget igen  Men det virker han umiddelbart lidt ligeglad med (lige nu i hvert fald) Hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.