Så kommer der børnepenge i morgen -

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

727 visninger
9 svar
0 synes godt om
19. april 2012

Sofia

Hvad skal I bruge dem til??

Vores går altid bare ind i budgettet, men med tanke på at vi så har råd til de ting Alfred sådan står og mangler. Vi har lige indkøbt en bunke lækkert tøj fra Me Too, det bliver betalt med børnepengene. Og så tror jeg han skal have en ny sandkasse når vi flytter nordpå lige om lidt. Derudover går resten af pengene til vores sommerferie til Portugal!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2012

AnneBJ

Vores børnepenge er altid "bonuspenge".

I denne omgang skal de bruges på tøj til Jørn og jeg - primært mig. Evt. tøj til Felix hvis han mangler, men han har lige fået kondisko, sandaler, overtøj og regn i fødselsdagsgave.

Anmeld

19. april 2012

Sofia

AnneBJ skriver:

Vores børnepenge er altid "bonuspenge".

I denne omgang skal de bruges på tøj til Jørn og jeg - primært mig. Evt. tøj til Felix hvis han mangler, men han har lige fået kondisko, sandaler, overtøj og regn i fødselsdagsgave.

Uh det lyder heller ikke dårligt med tøj til moooar Noget særligt du skal have?

Jeg vil SÅ gerne have en ny kjole fra rützou.. men ved ikke om jeg kan få råd i denne måned!

Anmeld

19. april 2012

DK

Ihh... de går til det meste kedelige denne mdr.: Dækning af budget idet der ingen penge what so ever kommer ind på min konto d. 1.5! Jeg er ikke længere su berettiget, men endnu ikke dagpengeberettiget. Sååå... de skal bare forsøge at dække mine faste udgifter Noller.

Anmeld

19. april 2012

CA

Hold da op Sofia, hvor mange børnepenge får i 

Vores går bare i budgettet... Og så køber vi til Johannes når han mangler. 

Anmeld

19. april 2012

AnneBJ

Sofia skriver:

Uh det lyder heller ikke dårligt med tøj til moooar Noget særligt du skal have?

Jeg vil SÅ gerne have en ny kjole fra rützou.. men ved ikke om jeg kan få råd i denne måned!

Kriterierne er ikke så vilde - jeg skal bare kunne passe det! Selv mine gamacher slasker på mig, pga. tabt vægt, men jeg er langt fra færdig, såå jeg skal bare lige have lidt jeg kan være i et par mdr., indtil de sidste 10 kg. er væk også

Har du ikke et billede af kjolen?

Anmeld

19. april 2012

Mettemus

Vi har faktisk brugt en del af pengene på forskud denne gang. Laurits er ved at vokse ud af alt sit tøj, så ny garderobe + overtøj + regntøj + sko + sandaler osv er det blevet til. Resten ryger bare i budgettet, selv om jeg godt nok gerne ville have lidt nye klude

Anmeld

19. april 2012

piadas

Carina87 skriver:

Sådan gør vi også! 

Anmeld

19. april 2012

_-Kathrine-_

De er blevet brugt allerede...
Nyt tøj til Villads, lidt til hans 1 års fødselsdag i morgen og så går resten bare ind på min konto...

Anmeld

20. april 2012

Sofia

Carina87 skriver:

Hehe, tøjet fra Me Too var MEGA billigt!!! Og sadkassen har jeg set til 300- i bilka Bare sådan en plastik en!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.