Pletter på Emmaljunga barnevogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2012

Tanjadamgaard

An&Jo skriver:

JA, jeg ELSKEDE det stel, og det er i min verden klart det bedste.. Man skal bare sørge for at vedligeholde sin vogn, og tage den til de service der bliver tilbudt osv, og er der det mindste så indlever den så det kan blive ordnet inden det bliver til en stor gene.. køber du den i en større kæde har de nemlig lånevogne på lager man kan få med i den periode det tager at lave den, det har de ikke hvis du køber på nettet foreksempel

Det var da lige et super råd, mange tak . sikke en service med lånevogn, hvor købte i jeres. Vi har tænkt på babysam eller sådan noget 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2012

An&Jo

Tanjadamgaard skriver:

Det var da lige et super råd, mange tak . sikke en service med lånevogn, hvor købte i jeres. Vi har tænkt på babysam eller sådan noget 

altså nu bor jeg i Aalborg, ved ikek med dig..

Men bor du i Aalborg så lad endelig være med at købe den i ønskebørn.. de har kanon service når man skal købe derinde, men så snart man har noget man er utilfreds med eller skal reklamere på, så er de altså ikke så gode..

babysam er lige omvendte, ikke særlig servicemindede under købet fordi de gerne vil sælge deres egne produkter, men bagefter, så har de super service og udbedrer skader osv, uden at sige et ondt ord til kunden..

Jeg har engang lavet et indlæg inde under anmeldelser (så vidt jeg husker) om den ringe service jeg fik i ønskebørn i Aalborg..

Anmeld

19. april 2012

Tanjadamgaard

An&Jo skriver:

altså nu bor jeg i Aalborg, ved ikek med dig..

Men bor du i Aalborg så lad endelig være med at købe den i ønskebørn.. de har kanon service når man skal købe derinde, men så snart man har noget man er utilfreds med eller skal reklamere på, så er de altså ikke så gode..

babysam er lige omvendte, ikke særlig servicemindede under købet fordi de gerne vil sælge deres egne produkter, men bagefter, så har de super service og udbedrer skader osv, uden at sige et ondt ord til kunden..

Jeg har engang lavet et indlæg inde under anmeldelser (så vidt jeg husker) om den ringe service jeg fik i ønskebørn i Aalborg..

Nej jeg bor i Odense, men uanset hvad skal de vel bare bytte den hvis der er noget - ikke sandt? 

Men det er godt nok utroligt, at der kan være sådan en forskel på butikkerne, de er trods alt uddannet i at være servicemindet og de må da også lære at "kunden har altid ret"  

Men kan ligesom fornemme, at du var mest tilfreds med Babysam 

Anmeld

19. april 2012

An&Jo

Tanjadamgaard skriver:

Nej jeg bor i Odense, men uanset hvad skal de vel bare bytte den hvis der er noget - ikke sandt? 

Men det er godt nok utroligt, at der kan være sådan en forskel på butikkerne, de er trods alt uddannet i at være servicemindet og de må da også lære at "kunden har altid ret"  

Men kan ligesom fornemme, at du var mest tilfreds med Babysam 

lige præcis, og sådan harj eg det stadig.. når jeg engang skal have baby igen, så bliver det babysam der tjener penge på mig og ikke ønskebørn..

så kan babysam jo glæde sig over at jeg har solgt alt fra min dreng, og skal have det hele fra bunden, og det kan ønskebørn jo så ærge sig over..

de skal ihvertfald fikse det, og når det så har været sendt ind x antal gange, så har man krav på en ny vare eller pengene tilbage jo, men det er ikke allesteder de overholder det..

Anmeld

19. april 2012

Gry91

Tanjadamgaard skriver:

Ej det var da dejligt at høre, hvilket stel har i valgt ? 

det alm. supreme stel mener jeg det hedder

uniq stellet skulle vidst være noget rigtig l**t

Anmeld

19. april 2012

Tanjadamgaard

Gry91 skriver:

det alm. supreme stel mener jeg det hedder

uniq stellet skulle vidst være noget rigtig l**t

Ja, jeg har også set, den anden debat der kører herinde ang. det UniQ-stel, nogle er super glade og andre er super utilfredse.

Anmeld

19. april 2012

Tanjadamgaard

An&Jo skriver:

lige præcis, og sådan harj eg det stadig.. når jeg engang skal have baby igen, så bliver det babysam der tjener penge på mig og ikke ønskebørn..

så kan babysam jo glæde sig over at jeg har solgt alt fra min dreng, og skal have det hele fra bunden, og det kan ønskebørn jo så ærge sig over..

de skal ihvertfald fikse det, og når det så har været sendt ind x antal gange, så har man krav på en ny vare eller pengene tilbage jo, men det er ikke allesteder de overholder det..

Du har ret, det betyder sgu noget at man kan "føle" sig godt tilpas i den butik man handler i og når de så udfører en god service samtidigt er det jo bare super

Anmeld

19. april 2012

Tanjadamgaard

An&Jo skriver:

Du har ret, det betyder sgu noget at man kan "føle" sig godt tilpas i den butik man handler i og når de så udfører en god service samtidigt er det jo bare super

Anmeld

19. april 2012

Gry91

Tanjadamgaard skriver:

Ja, jeg har også set, den anden debat der kører herinde ang. det UniQ-stel, nogle er super glade og andre er super utilfredse.

Ja okay man kan i hvert fald anbefale det stel vi har

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.