Til jer der har 3 boern

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.374 visninger
11 svar
0 synes godt om
13. april 2009

3rollinger

Hejsa

Jeg er ved at forsoege at blive gravid for 3. gang.

Jeg er ret utaalmodig og er saa dum at jeg analyserer hver lille stik, kuldegysning eller prut jeg slaar .

Hvis jeg skulle gaa hen og vaere blevet gravid er det sket i starten af sidste uge, saa det jo ret usandsynligt at jeg overhovedet vil kunne foele noget. Men ikke desto mindre foeler jeg at der slet ikke er plads i min mave. Ligesom hvis jeg var 5 mdr gravid. Er det mon pga at de 3 kg jeg har taget paa siden jul eller er der maaske gevinst? Er det nogen 3. gangs gravide der har haft saadan et symptom. Taenker at da det maaske er 3. gang "ruller alarmberedskabet ud" meget hurtigere end ellers.

Ja, jeg har siddet og overvejet om jeg skulle slette det dumme og pinlige indlaeg, men her kommer det altsaa alligevel

Knus
st

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2009

Stumpen

Tsk tsk tsk, jeg viste slet ikke at I gik i baby tanker igen st S
Nu er jeg jo kun andengangsgravid, men som jeg læser dit indlæg, så tror jeg din krop driller dig og du bare er total opsat på at blive gravid denne gang (forstået på den måde at denne gang kan du ikke vente, som du (måske) gjorde nogle ekstra mdr med de to krudtugler du allerede har)
Men hold og lykke med det bliver spændende

Anmeld

13. april 2009

DK

He he, dejligt indlæg. Sådan er det jo nemlig med os kvinder. Vi kan ikke styre os. Det er bare skønt at kunne gå herind og smide det hele på bordet, så vores venner og familie ikke tror at vi har mistet vores gode forstand.

Jeg har ingen anelse om hvorvidt du er gravid eller ej. Altså jeg ved at de mdr. hvor jeg har holdt p-pille fri mdr. så har min mave/livmord har været helt umulig uden en graviditet.

Dog skal det siges at da jeg blev gravid, da kunne jeg sagtens mærke det mindst en uge før jeg skull have haft menstruation.

Men pøj pøj. Glæder mig til at høre mere!

Anmeld

14. april 2009

3rollinger

Jamen, jeg har ogsaa proevet at holde lav profil, en nu gik den ikke laengere. Nu maatte det ud. Men nu maa vi se om det bliver til noget, for min mand var her til morgen ved at traekke i land. Og det paa trods af at han vil have 5 boern!!!
Saa maaske hvis der ikke er gevinst i denne maaned bliver planerne skrinlagt. Hvis jeg kan!! Det er jeg ikke helt saa sikker paa.

Anmeld

14. april 2009

Stumpen

Du må forklare ham at man ikke først kan love en kvinde at hun må blive gravid og så bagefter trække i land.. ALDRIG har jeg da hørt noget så ondsabsfuldt

Anmeld

14. april 2009

3rollinger

Sjovt, du har laest mine tanker. Jeg ved ikke om jeg overhovedet KAN lade vaere nu. Jeg har allerede forestillet mig graviditeten, foedslen og de foeste maaneder oppe i hovedet og glaedet mig. Barnet eksisterer faktisk naesten allerede for mig

Men nu maa jeg lige vente og se om der er gevinst denne gang og saa maa jeg tage den derfra. Hvis jeg insisterer kan jeg maaske overtale ham alligevel.

Anmeld

14. april 2009

Cris

Tror du ikke, at han er måske noget bange? Der er nogle som pludselidt har det svært at forstå, at der er jo plads til flere i hjertet... Og du er i Spanien, hvor at have 3 børn er næsten at være en alien. Tror du, at måske han har snakket med kollegerne eller vennerne om jeres planner med nr3 og de siger: Queeee?????? 3???? Der er mange der tror, at tre børn kan være rigtigt dyr og at man finder sig i kaos derhjemme. I Skandinavien er meget normalt at have 3 men ikke i Syd Europa. Mon ikke at han har hørt noget fra nogle???? Og hvis han var klart til 5 før, måske har han bare fået "kolde fødder" og har kun brug for tryghed og at høre, at alt skal gå super-godt og sjovt!

Anmeld

14. april 2009

3rollinger

Jeg tror der er noget sandt i det du siger. Jeg tror bare vi har for mange bekymringer lige nu, og derfor virker et 3. barn uoverskueligt paa ham. Faktisk har mange af hans kolleger og venner ogsaa 3 boern, saa jeg tror ikke det er derfor. Men han er typen der bekymrer sig meget og saa kan et ekstra barn maaske godt virke uoverskueligt.

Hans "undskyldning" imorgen var logistikken. Dvs at hente og bringe og den slags. Det er i virkeligheden ogsaa min bekymring, men ikke frem og tilbage til skolen som han siger, men derimod naar vi rejser til DK. Det bliver jo for det foerste dyrere og saa kan det vaere svaert at rejse alene med 3 boern de foerste aar. Saa paa den maade kan jeg godt forstaa ham. Det har vaeret en af de ting jeg har overvejet meget men hvor jeg alligevel havde bestemt mig for at faa nummer 3.

Anmeld

14. april 2009

Cris

Ja, jeg tror nok, at han har tænkt for meget på den praktiske mens du bare har lyttet til din krop og følelser... Frem og tilbage fra skolen tror jeg ikke det bliver noget problem, man finder en rutine som passer til en (den lille i en slynge eller noget i den stil og man henter de andre eller den løsning i finder... de tanker har man allerede med nr2 og man kan klare det alligevel). Men jeg kan godt forstå med dine rejser til DK. Har du prøvet at snakke med andre som skal tit rejse med 3 børn og høre, hvordan de klarer det? Og måske kan I sidde og kikke på jeres økonomi og I finder måske noget som I kan spare og putte til "rejse-posen"... Jeg kender faktisk meget få mennesker i Spanien som har tre børn og kender til gengæld rigtigt mange som vil kun have en (de fleste jeg kender, bliver passet af bedsteforældrene, for det er dyr og ikke er mange pladser på VS) Måske blev din mand smittet af alle de der tanker... Men måske er du allerede gravid!!!

Anmeld

18. april 2009

st

Hey hov halløj og lige et øjeblik, st, hvad dælen er den af, skal man snige sig rundt i andre grupper, for at få denne nyhed. Altså, det ved jeg ikke om er tilgiveligt..... :-)

Knus og held og lykke, jeg skal nok holde mund. Men fortæl mig alligevel lige når det lykkedes. Man ved jo aldrig om vi så kommer i en ny gruppe sammen ????

Knus.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.